PracaGrupypl.praca.szukanaSekretarka/Kraków

  • 1. Data: 2004-09-01 14:45:55
    Temat: Sekretarka/Kraków
    Od: "Paulina24" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Poszukuję pracy na stanowisku Sekretarka/Asystentka.
    Jestem studentką pierwszego roku Handlu Zagranicznego na wydziale Stosunków
    Międzynarodowych, ukończyłam Studium Profesjonalnych Sekretarek w
    Krakowie.Posiadam doświadczenie w pracy jako Sekretarka. Biegle obsługuję
    komputer (MS Office , Internet) , posługuję sie językiem angielskim w mowie i
    piśmie w stopiniu bardzo dobrym.Jestem komunikatywna , przedsiębiorcza i
    kreatywna.
    Zainteresowanym pracodawcą prześlę swoje CV.