PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM PRACY w Poznaniu

  • 1. Data: 2002-06-13 10:19:22
    Temat: SZUKAM PRACY w Poznaniu
    Od: "DjBaxter" <c...@p...onet.pl>

    JĘZYKI:
    ANGIELSKI: bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
    NIEMIECKI: dobra znajomość w mowie i piśmie
    ROSYJSKI: podstawy
    1997-2001- Liceum Handlowe przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Komisji
    Edukacji Narodowej w Szczecinku
    od 2001- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu kierunek Finanse i Bankowość tryb
    zaoczny.
    DOŚWIADCZENIE PRAKTYCZNE:
    Praktyki zawodowe w liceum:
    Rok 1998 - po dwa tygodnie w sklepie i hurtowni "SPIN" w Szczecinku
    Rok 1999 - miesiąc czasu w Gdyńskim Banku Komunalnym (obecnie Nordea Bank)
    o/ Szczecinek
    Rok 2000 - miesiąc czasu w Zakładzie Produkcyjnym "Słowianka"
    Rok 2000/2001 - hostessa w "Elmilk" sp. z o.o.
    Ponadto dwa lata w liceum miałam zajęcia z prowadzenia działalności
    handlowej po 5 godzin tygodniowo , gdzie zajmowałam się prowadzeniem własnej
    fikcyjnej firmy.

    Posiadam dobrą znajomość obsługi sekretariatu (obieg dokumentów, faks,
    ksero, nadzór nad korespodencją), komputera, zasad rachunkowości i pełnej
    księgowości oraz ukończony kurs prowadzenia księgi przychodów i rozchodów.