PracaGrupypl.praca.szukana › $$$$$ SZUKAM PRACY W KRAKOWIE $$$$$

  • 1. Data: 2002-03-23 22:03:59
    Temat: $$$$$ SZUKAM PRACY W KRAKOWIE $$$$$
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poszukuje pracy w Krakowie.
    Wyksztalcenie i doswiadczenie zawodowe informatyczne - analityk
    wdrozeniowiec, tester, kierownik projektu (systemy do zarzadzania
    przedsiebiorstwem).
    Chetnie naucze sie czegos nowego, ale nie moze to byc przedstawiciel
    handlowy ani agent ubezpieczeniowy.
    Bardzo mi zalezy na znalezieniu pracy, poniewaz mam na utrzymaniu dwojke
    dzieci (11 i 15 lat).
    Oprocz tego robie dobre zdjecia, projektuje ogrody, mam staly dostep do
    internetu, telefon, fax, samochod i zarejestrowana dzialnosc gospodarcza.
    Jestem osoba kreatywna, wymagajaca i dobrze zorganizowana.
    Zainteresowanym przesle CV.

    Ewa
    mailto:e...@p...onet.pl