PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2004-09-03 11:54:33
    Temat: SZUKAM PRACY
    Od: "Kamil" <x...@i...pl>

    Podejme sie pracy najlepiej biurowej przy komputerze. Znam podstawy worda i
    excela potrafie tez zrobic prosta strone www z uzyciem animacji flash.
    Chodze obecnie na wieczorowke. Prace chcialbym podjac przynajmniej na rok.
    Potrafie pracowac w grupie, jestem punktualny i zorganizowany.
    Szukam pracy poniewaz musze oplacic szkole. W razie jakichkolwiek pytan
    prosze pisac na mejla x...@i...pl
    moge wyslac takze swoje CV i list motywacyjny.

  • 2. Data: 2004-09-04 07:48:39
    Temat: Re: SZUKAM PRACY
    Od: "Kamil" <x...@i...pl>

    Zapomnialem jeszcze dodac ze posiadam prawo jazdy kat. B wlasny tel.
    komorkowy oraz ze jestem ze Szczecina