PracaGrupypl.praca.szukana.SUPER PIENIĄDZE!!!

  • 1. Data: 2002-10-14 21:26:56
    Temat: .SUPER PIENIĄDZE!!!
    Od: s...@i...pl

    PRACA BIUROWA!!! Stwórz Sobie nieograniczone możliwości zarobku! Przed Tobą Super
    oferta! Praca biurowa za duże pieniądze! 600 - 4000zł. na miesiąc! Dowiedz się
    więcej! Już wkrótce będziesz zarabiał pieniądze!

    s...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-10-14 22:44:50
    Temat: Szukam pracy.
    Od: "Lukasz W." <r...@w...pl>

    Szukam pracy w woj Lubelskim lub w Warszawie.

    Znam obsługe komputera (word, excel, corel, wf mag, poczta elektroniczna,
    internet).

    Jestem studentem I roku Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji kierunek-
    Zarządzanie Przedsiębiorstwem (typ zaoczny).