PracaGrupypl.praca.szukanaSTUDENT SOCJOLOGII SZUKA KONKRETNEJ PRACY

  • 1. Data: 2003-01-06 22:11:44
    Temat: STUDENT SOCJOLOGII SZUKA KONKRETNEJ PRACY
    Od: "Mariusz Grędysa" <m...@w...pl>

    Student ostatniego roku socjologii szuka "konkretnej" i ciekawej pracy w
    Rzeszowie lub od kwietnia w Krakowie.
    Jestem osobą niebanalną, szybko uczącą się, potrafiącą abstrakcyjnie myśleć.
    Nie boję się nowych wyzwań. Posiadam także doświadczenie zawodowe.
    Moje zainteresowania to ekonomia, giełda papierów wartościowych, inwestycje
    oraz socjologia.
    Szukam interesującej i dobrze płatnej pracy pokrywającej się z moimi
    zainteresowaniami.
    Dziękuję.