PracaGrupypl.praca.szukana › >>>S t u d e n t k a szuka pracy w P O Z N A N I U<<<

  • 1. Data: 2003-06-24 23:22:57
    Temat: >>>S t u d e n t k a szuka pracy w P O Z N A N I U<<<
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    Szukam pracy na terenie Poznania w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień,
    wrzesień). Jestem studentką kończącą właśnie trzeci rok Zarządzania i
    Marketingu (w Nowym Sączu) z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego
    oraz francuskiego na poziomie komunikatywnym. Nie mam problemu z obsługą
    komputera: MsWord, Ms Excel, Ms Access, Power Point oraz Internet Explorer.
    Posiadam doświadczenie pracy biurowej - dwumiesięczna praktyka w dziale
    kadr.
    Chętnie podejmę się dowolnej pracy biurowej, jednak mile widziane będą
    także propozycje pracy na przykład w charakterze hostessy, opiekunki do
    dziecka, pomocy w sklepie.

    email: a...@h...pl
    tel. 503 897 024