PracaGrupypl.praca.dyskusje › Różne formy zatudnienia

  • 1. Data: 2007-01-31 13:06:44
    Temat: Różne formy zatudnienia
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Welcome :)

    Wiem, co prawda, że zaraz, w pierwszych słowach, niemalże jako zaklęcie
    pojawi się magiczne stwierdzenie 'Use Google' ale ja, świadom tego, co paść
    może i po przeszukaniu ~dziesięciu stron spośród całego śmietnika jakim jest
    IMHO google (choć pożyteczne informacje też tam niewątpliwie są) nie
    znalazłem odpowiedzi.
    Chciałbym oto [najlepiej na jednej stronie - w celu łatwiejszego ich
    porównania] móc odnaleść wszelkie warianty form zatrudnienia (umowa o pracę,
    dzieło, zlecenie etc.) by móc sobie w razie czego ocenić, kiedy będę stał
    przed wyborem takiej, czy innej formy umowy - co taka umowa daje, a jakie ma
    'minusy'. Myślałem nawet niejednokrotnie o zakupie Kodeksu Pracy, ale nie
    zdecydowałem się jeszcze [co nie znaczy, że się nie zdecyduje] z prostego
    powodu: Co mi z tego, ze kupię Kodeks w I.2007 skoro w 2008 roku już będzie
    nieaktualny (chyba, że się mylę) ? Poza tym wcale nie jestem pewny, czy w
    Kodeks Pracy zawiera takie infomacje ?

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-