PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje - jak napisać?

  • 1. Data: 2004-08-21 23:58:26
    Temat: Referencje - jak napisać?
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>

    Witam po raz pierwszy grupę!
    Będąc jeszcze studentem napisałem skrypty do obsługi sklepu internetowego,
    które udostępniłem znajomemu prowadzącemu sklep z bielizną. Przez jakiś
    czas prowadził sprzedaż przez internet, później niestety zamknął interes
    (internet był ostatnią deską ratunku).

    Teraz, gdy szukam pracy, chciałbym ten fakt (udostępnienia, nie bankructwa
    ;) ) umieścić w cv/portfolio. Poprosiłem więc znajomego żeby napisał mi
    takie "cuś" w którym pisze, że udostępniłem itd...

    Jak takie pismo sformuować, żeby fakt, że sklepu nie ma już w Sieci nie
    budził podejrzeń, że skrypty są do niczego? Co ogólnie zawrzeć w takim
    piśmie?

    Pozdrawiam
    Jarosław Mężyk

    --
    j...@i...pl
    Dura lex - sed lex

  • 2. Data: 2004-08-22 08:58:32
    Temat: Re: Referencje - jak napisać?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    skoro serwis de facto nie istnieje, możesz: wystawić na swoim serwerku
    własne przykłady, napisać że serwis działa w intranecie (jakoś nagiąć że to
    nie sklep tylko np. zamówienia wewenętrzne).