PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe

  • 21. Data: 2002-11-29 20:38:48
    Temat: Re: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 28 lis 2002, "sqrczak" <j...@S...pl> zapodal(a):

    > więc jakie prawa ma pracodawca robiony w konia ?

    Zasadniczo ma takie jak robiony w konia pracownik. Moze sie sadzic:) Nie
    zebym popieral takie praktyki. po prostu taka konkluzja mi przyszla do
    glowy.

    Pozdr. Shrek.

  • 22. Data: 2002-12-05 10:43:45
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 29 Nov 2002 17:25:05 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Zwolnienie zostanie uznane za 'lewe' - czyli nie ma zwolnienia.
    >Pracownika nie ma w pracy. To oznacza porzucenie pracy i art. 52. jak
    >złoto.

    I co to da przy umowie na 3 miesiące?? Nic - wyrzuci świadectwo pracy
    i kłopot z głowy.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa