PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnieni, na L4

  • 1. Data: 2004-09-22 19:35:29
    Temat: zwolnieni, na L4
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Witam grupę,

    Jestem obecnie na zwolnieniu chorobowym, chciałbym się z zwolnic z
    pracy, obejmuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

    Moje pytania:

    Czy będąc na L4 mogę wysłac wypowiedzenie do pracodawcy ?
    Czy też aby wypowiedzenie było ważne muszę być obecny w pracy po
    skończonym L4 ?

    z góry dziękuje za wyjaśnienie.

  • 2. Data: 2004-09-24 12:19:14
    Temat: Re: zwolnieni, na L4
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 22 Sep 2004 21:35:29 +0200, na pl.praca.dyskusje, Tomek napisał(a):

    > Czy będąc na L4 mogę wysłac wypowiedzenie do pracodawcy ?
    zależy co kombinujesz, bo możliwości są dwie, ale tobie będzie krócej
    napisać niż mi przepisywać pół kodeksu pracy.Kiedy chcesz odejść?

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-09-27 11:43:56
    Temat: Re: zwolnienie, na L4
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    MEva wrote:

    > zależy co kombinujesz, bo możliwości są dwie, ale tobie będzie krócej
    > napisać niż mi przepisywać pół kodeksu pracy.Kiedy chcesz odejść?

    Witam,

    Zrezygnowany, że nikt nie odpisuje - dawno nie sprawdzałem postów na
    grupie, będe wdzięczny za podpowiedź:

    Jetsem na L4 - i naprwade jestem chory, w tym czasie przypadkowo
    znalazłem inną lepszą pracę i chciałbym się zwolnić z tej starej. Jednak
    nie mam możliwości podpisania wypowiedzenia na porozumienie stron.
    Dlatego wysłałem wypowiedzenie pocztą z zachowaniem obowiązującego mnie
    terminu 3-miesięcznego wypowiedzenia. Tylko mam wątpliwości - czy okres
    wypowiedzenia bedzie się liczył mimo mojego pobytu na zwolnieniu
    lekarskim, czy aby się rzpoczął muszę być obecny w pracy.

    pozdrawiam

    T.S.

  • 4. Data: 2004-09-28 06:37:27
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 27 Sep 2004 13:43:56 +0200, na pl.praca.dyskusje, Tomek napisał(a):
    > nie mam możliwości podpisania wypowiedzenia na porozumienie stron.
    Właśnie obawiałam się, że takie wypowiedzenie chcesz wysłać, a to na pewno
    by nie przeszło/chyba, że chcieliby się ciebie pozbyć to wtedy wszystko
    można zaakceptować/.

> [...]
    > wypowiedzenia bedzie się liczył mimo mojego pobytu na zwolnieniu
    > lekarskim, czy aby się rzpoczął muszę być obecny w pracy.
    Wszystko w porządku, liczy się, ale przecież możesz zadzwonić do zakładu i
    zapytać grzecznie czy doszło i czy szef już podpisał.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-09-29 01:23:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    :-)

    Tak właśnie zrobiłem, zadzwoniłem i wszystko ok. tylko kadrowa
    wspominała coś że okres zacznie mi się liczyć (od października) - tzn.
    jak przyjdę do pracy, ale chyba żle zrozumiałem i stąd narobiłem sobie
    (i Tobie) trochę zamieszania. Sprawdzałem dokładnie okres wypowiedzenia
    liczy się od początku m-ca bez względu na to czy jestem zdolny do pracy
    czy nie. :-) To dobrze - bo baaardzo mi się już tam nie chce wracać.

    Dzięki za zainterasowanie

    pozdrawiam T.S.