PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 61. Data: 2009-04-19 21:15:16
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Słusznie. Strzela się do wojskowych, za przewinienia związane ze
    > służbą. A zwykłych złodziei powinno się wieszać, niezależnie od
    > motywu.

    Są jacyś inni niezwykli złodzieje?
    Np w białych kołnierzykach, którym WŁOS z głowy nie powinien spaść...?
    ;)

  • 62. Data: 2009-04-19 21:17:50
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl> napisał w wiadomości

    > A gdyby tak mąż ją zostawił? :)

    No to co? Alimenty, podział majątku ;-) To cwana bestia jest ;-)

  • 63. Data: 2009-04-19 21:18:14
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ależ nikt mu nie każe pracować za pensję, która nie zapewni mu
    > utrzymania.

    Zaiste. Nikt nie każe.
    Ludzie zawsze znajdą sposób na przeżycie w każdych warunkach.
    Ostatecznie będą zjadać siebie nawzajem, a i to co zrobią pod siebie,
    też. :)

  • 64. Data: 2009-04-19 21:18:57
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Bzdura. Mogą poszukać lepszej pracy gdzie indziej.

    Gdzie?

  • 65. Data: 2009-04-19 21:21:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsg3cq$fa5$1@nemesis.news.neostrada.pl Jurek M
    <m...@1...pl> pisze:

    > Dlatego napisałem w którymś wątku powyżej, że to nie jest praca dla ludzi,
    > którzy nie mają innego dochodu.
    Nie wszystkie wątki czytam, sorry.

    > To praca dla ludzi, którzy mają inne źródło utrzymania (dobrze zarabiający
    > małżonek, rodzice, emerytura wojskowa, policyjna...)
    > Słowem, praca dla kogoś, kto może sobie na taką pracę pozwolić.
    Czyli nauczyciel to nie jest ktoś, kto może się sam ze swojej pracy
    utrzymać, by nie rzec - żyć jak człowiek?

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2009-04-19 21:21:37
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > To całkiem prawdopodobne.
    > Dlatego, żeby zachować (swoje) miejsca pracy, urzędnicy maksymalnie jak
    > tylko mogą, komplikują przepisy.

    Dokładnie tak jest.
    Albo inny przykład. Była sobie możliwość sprzedaży pewnego towaru bez
    akcyzy. Do tej pory było to proste, ale w grudniu 2008 rząd doszedł do
    wniosku, że jest to za proste i postanowił tak zmienić przepisy (m.in.
    nałożyć masę biurokratycznych obowiązków, płatnych rejestracji, wypełniania
    formularzy itp.), że sprzedaż towaru bez akcyzy przestała się opłacać, bo
    więcej czasu i kasy traciło się na latanie po urzędach, niż działalność
    operacyjną. Ergo - można BARDZO prosto (bez biurokracji) sprzedawać towar z
    akcyzą, a akcyza gdzie trafia? No oczywiście do budżetu, a jakżeby inaczej
    :/

  • 67. Data: 2009-04-19 21:21:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 23:03:51 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Bzdura. Mogą poszukać lepszej pracy gdzie indziej.

    no wlasnie sek w tym, ze nie wszyscy moga. nie usprawiedliwiam, ani nic,
    ale jestem sobie w stanie wyobrazic dana sytuacje. Nie kazdy moze odrzucac
    robote za 19k, bo mu lokalizacja nie odpowiada
    --
    marcin

  • 68. Data: 2009-04-19 21:22:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 23:05:47 +0200, Baloo napisał(a):

    > Ależ nikt mu nie każe pracować za pensję, która nie zapewni mu utrzymania.

    ehh... jw
    zreszta, skoro pracodawcy jest tak malo potrzebny to czemu trzyma go
    50h/tydz, a nie na 1/4 etatu za ta sama kase? tak, zeby mogl sobie pozniej
    dorobic gdzie indziej?
    --
    marcin

  • 69. Data: 2009-04-19 21:24:04
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > no wlasnie sek w tym, ze nie wszyscy moga. nie usprawiedliwiam, ani nic,
    > ale jestem sobie w stanie wyobrazic dana sytuacje. Nie kazdy moze odrzucac
    > robote za 19k, bo mu lokalizacja nie odpowiada

    Ja też jestem w stanie sobie wyobrazić.

    Ale tu chodzi o m.in. moje pieniądze. A z pieniędzmi nie ma żartów.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 70. Data: 2009-04-19 21:25:34
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > To nie są pieniądze za darmo.
    > Z moich podatków.

    No dobrze. Z Twoich, moich, generalnie naszych. To, co społeczeństwo
    wypracuje, inni dostają za darmo.
    Żeby chociaż zagnać tych "biednych" bezrobotnych do prac porządkowych w
    mieście, koszenia trawników czy zbierania śmieci. Ale nie, bo po co? Toż to
    hańba, nie wolno tak poniżać ludzi.

    > Rozdawnictwo naszej kasy to jest, ale nie tam gdzie myślisz.

    Oj pewnie, że tak. Ale na razie rozmawiamy o tym.

    > Czyli kasę dla bezrobotnych przesunąłeś na policjantów, ktorzy po 15
    > latach odejdą na emeryturę i jako 40-letni emeryci bedą pobierac wcale
    > niemale emerytury, obciążając nas wszystkich :)))

    Nie. Zlikwidowałbym wówczas wcześniejsze emerytury :)