PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 361. Data: 2009-04-22 09:17:59
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gsmml0$vm$1@achot.icm.edu.pl...

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel>

    > Bezwarunkowo. Prawo to prawo.

    > A złodziej to złodziej

    I pijak. Bo każdy pijak to złodziej ;-)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 362. Data: 2009-04-22 09:56:30
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>
    > Po co ?

    Żebyś się dowiedział, gdzie się wyprowadzić, najlepiej tam, gdzie ziemia
    żyzna i ludzie zyczliwi.
    A i powietrze czyste, nie skażone.

  • 363. Data: 2009-04-22 10:00:55
    Od: r...@w...pl

    > Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel>

    > I pijak. Bo każdy pijak to złodziej ;-)

    Ale nie każdy złodziej to pijak;)

  • 364. Data: 2009-04-22 10:25:09
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Co to znaczy 'dostać satysfakcjonującą umowę'?
    >
    > Kto miałby ją łaskawie ją dać?
    >
    > Bez sensu.

    Nikt ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 365. Data: 2009-04-22 10:28:33
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Dobrze mieć taką świadomość, ale nalezy ją zachować dla siebie.
    > Trudno żeby pracownik piekarni martwił się o ceny chleba.
    > On ma obowiązki do wykonania, za które mu płacą.
    > Jego poletko obejmuje zakres obowiązków określonych w umowie o pracę.
    > Sprawy finansowo-handlowe firmy nie powinny interesować człowieka, który
    > pracuje przy produkcji ciasta, wypieku (na tyle powinny, żeby orientować
    > się w kondycji firmy, która go zatrudnia).
    > Od tego są handlowcy, księgowi, właściciel...każdy ma swoje poletko.

    Tak tak, pracodawca ma swoje, więc co tu gadać o płacy minimalnej

    --
    PS. nudzi mi się

  • 366. Data: 2009-04-22 10:36:38
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl>

    > i państwo rozdaje ją gratis swoim obywatelom...

    Wolną ziemię ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 367. Data: 2009-04-22 10:54:00
    Od: sz <s...@b...no>

    Noe Bat wrote:
    > Jestem za, ale nie popadajmy w populizm twierdząc, że w dużym mieście można żyć za
    1000zł. To można se darować i na wieś gdzieś jechać albo nie wiem gdzie tam życie
    jest znacząco tańsze.

    ależ MOŻNA żyć za 1000 ale nikomu sie nie chce.
    zresztą za darmo też można, gadałem ostatnio z bezdomnym na dworcu,
    wyglądał na już przystosowanego i chyba będzie się doskonalił w tym
    zawodzie.
    ale wracając do ludzi którzy traktują swoje życie poważniej: co na
    przykład robią imigranci, którym nie przysługują darmowe prezenty?
    mieszkają i śpią po kilka osób w nędznych pokoikach, gotują sobie
    najtańsze potrawy najtańszym sposobem, więc MOŻNA, tylko że naszym
    rozpieszczonym i rozleniwionym bezrobotnym nie przyjdzie do głowy że
    możnaby zrezygnować z luksusów do jakich przyzwyczaja ich pomoc społeczna.

  • 368. Data: 2009-04-22 11:02:00
    Od: sz <s...@b...no>

    Jurek M wrote:
    > Haniebne to jest strzelanie do głodnego dziecka kradnącego bułkę w sklepie.

    kto w dzisiejszych czasach kryzysu nadprodukcji kradnie z głodu? wiesz
    ile bułek się codziennie wyrzuca?
    ale dziecku które kradnie zamiast poprosić kogoś o bułkę należy się
    solidny wpierdol.

  • 369. Data: 2009-04-22 11:02:46
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel>

    > Przede wszystkim jednak wynika to z 3 prostych czynników:
    >
    > 1. Nie można patentować oprogramowania,

    To przecież na całym świecie tak jest a nie tylko w Polsce

    > 2. Opłaty za patenty są stanowczo zbyt wysokie,
    > 3. Procedura uzyskania patentu jest zbyt trudna.

    Na całym świecie patenty są dla dużych.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 370. Data: 2009-04-22 11:25:45
    Od: "smutny" <s...@s...com>

    > Skąd wiesz, że realny? IMHO to jest kombinowanie na siłę. Spokojnie
    > można
    > znaleźć robotę nie wymagającą kwalifikacji, a dającą wyższą pensje. W
    > takim
    > Poznaniu pensje kasjerek bardzo często przekraczają 2 tyś. brutto.
    > Chcesz mi wmówić, że w Warszawie zarabiają mniej?

    Skąd wziąłeś takie brednie Wojtku? Tak, owszem dostanie te 1300 na rękę,
    za pracę od poniedziałku do niedzieli, po 10 godzin dziennie i jeszcze
    wymagania żeby to była studentka (Zus)

    > Do tego masz zapotrzebowanie na kelnerów (a tu masz napiwki), czy
    > choćby
    > w sieciach fast-food, stacjach paliw itd. Wszędzie płacą więcej niż
    > minimalna krajowa.

    1200 faktycznie super kasa, zaszaleć można w tym Poznaniu, plus
    dodatkowo o czym pisałem warunek by być studentem (Zus)

    > Stawki minimalne proponują faktycznie w mniejszych miejscowościach,
    > ale
    > tam też i życie mniej kosztuje i są przypadki że za ten 1000 się
    > utrzymają.

    Może tańsze jest wynajęcie pokoju czy lokum, ale jedzenie mniej więcej
    wszędzie tyle samo kosztuje