PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana miejsca pracy

  • 11. Data: 2007-06-26 21:40:19
    Temat: Re: zmiana miejsca pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1cyb1s26xwm65.11ocawtvza3lx.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Jotte - czytaj zanim odpiszesz.
    > Skąd ten nowy pracodawca (POTENCJALNY) Ma DOSKONALE WIEDZIEĆ o
    > przebojach z umowami naszego bohatera wątku?
    > Przecież tu nie ma mowy "o starym pracodawcy żonglującym nazwami i
    > siedzibami" :)))
    Może i źle zrozumiałem.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-06-26 21:49:33
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    Jak wytłumaczyć "nowemu innemu" pracodawcy że w sumie
    > pracowałem w tej samej firmie (u tego samgo właściciela) zmieniając
    > zakład co 3-4 miesiące w różnych miejscach?

    Normalnie - podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub w liście motywacyjnym
    opisujesz że wskazane w CV kolejne firmy to w rzeczywistości spółki -
    następcy prawni tego samego pracodawcy a na zmieny adresu nie masz wpływu
    ale za to jak to zajebiście świadczy o Twojej elastyczności i zaangażowaniu.
    --
    Jackare