PracaGrupypl.praca.dyskusje › zdjecia do ofert o pracę

  • 31. Data: 2007-10-17 07:51:46
    Temat: Re: zdjecia do ofert o prac
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A teraz z punktu widzenia pracownika. Normalnie mnie coś strzela kiedy
    > pracodawca mówi mi zostań dłużej bo ...
    > Tu trzeba umieć znaleźć jakiś sensowny kompromis. W każdej firmie miałem
    > tak, że jak muszę wyjść nikt nie robi problemów ale jak jest coś pilnego
    > ja nie robię problemów.
    > W sumie i tak przeważnie było na korzyść pracodawcy :(

    Oczywiście. Kompromis jest prosty: wyjść sobie z pracy możesz, ale
    będziesz miał to potrącone z premii (uczciwie).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 32. Data: 2007-10-17 09:56:26
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    pewien anonimowy głupiec pisze:

    > Oczywiście. Kompromis jest prosty: wyjść sobie z pracy możesz, ale
    > będziesz miał to potrącone z premii (uczciwie).

    Bo?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    In specifications, Murphy's Law supersedes Ohm's.

  • 33. Data: 2007-10-17 10:04:55
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Bo?

    Bo premia jest uznaniowa.

  • 34. Data: 2007-10-17 10:08:08
    Od: k...@o...pl

    Any User pisze:

    > Oczywiście. Kompromis jest prosty: wyjść sobie z pracy możesz, ale
    > będziesz miał to potrącone z premii (uczciwie).

    A płacisz za nadgodziny?

    Karol

  • 35. Data: 2007-10-17 10:29:30
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    jeden głąb pisze:

    > Bo premia jest uznaniowa.

    A to znaczy, że?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Intolerance is the last defense of the insecure.

  • 36. Data: 2007-10-17 11:21:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 22:58:51 +0200, "Hankiel" <p...@g...pl>
    wrote:

    >Mam dokladnie takie samo zdanie. Normalnie cos mnie strzela kiedy pracownik
    >mowi mi ze musi wyjsc wczesniej z pracy bo musi odebrac dziecko z
    >przedszkola itp... .

    Mnie nei strzela. Pytam takiego, czy odpracuje, czy też mam mu
    zapłacic odpowiednio mniej.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 37. Data: 2007-10-17 15:10:41
    Temat: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Od: "fotografik online" <f...@g...com>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Nie przyjąłbym do pracy kogoś kto zamawia zdjęcia u spamera.
    >
    > --
    > To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
    > Michał "Willy" Olszewski
    > GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    > http://www.olszewski.net.pl

    ja nie przyjmuje tej info od kogoś kto podaje swój adres na webie, pod
    którym- "
    Strona obecnie w budowie.

    Zapraszam wkrótce na wielkie otwarcie pod adresem"

  • 38. Data: 2007-10-17 15:50:35
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A płacisz za nadgodziny?

    Tak.

  • 39. Data: 2007-10-17 15:50:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 16 Oct 2007 20:35:35 +0200, "fotografik online"
    <f...@g...com> wrote:

    >aplikowały o pracę, która byscie wybrali tylko na podstawie zdjęcia? czy to

    Żadną. Jesli ktoś wali takiego knota, to znaczy, że nie ma pojęcia o
    jakości. Ewentualnie jest ofiarą 'fotografa' który jest partaczem, ale
    to na jedno wychodzi.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 40. Data: 2007-10-17 20:57:28
    Temat: [OT] Re: zdjecia do ofert o prace^
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-10-17 17:10, fotografik online pisze:

    > ja nie przyjmuje tej info od kogo? kto podaje swój adres na webie, pod

    Od siga wara. Zgodny z netykietą, bo maks. 4 linie. A niezgodne z
    netykietą jest niewycinanie siga z cytatów. A zresztą czego ja oczekuję?
    Żeby spamer przestrzegał netykiety?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl