PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawieszenie dzialalnosci gospodarczej

  • 1. Data: 2002-11-30 10:14:49
    Temat: zawieszenie dzialalnosci gospodarczej
    Od: Marek Wyrzykowski <m...@t...pl>

    hello,

    Moze ktos z Was orientuje sie w przepisach dotyczacych zawie
    szenia dzialanosci gospodarczej ( uslugi ) prowadzonej przez osobe fizy
    czna ( ryczaltowiec ). Czy mozna zawiesic bezterminowo ? Potrzebuje na ten
    temat poczytac a nie wiem gdzie to mozna znalezc. Szukam w google, ale na "
    slepo" bez rezultatow. Moze podacie mi jakis trop ( Monitor Rzadowy, jakis
    kodeks ).

    Pozdrawiam

    MArkW

  • 2. Data: 2002-11-30 14:37:18
    Temat: Re: zawieszenie dzialalnosci gospodarczej
    Od: Korowiow <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2002 11:14:49 +0100, Marek Wyrzykowski
    <m...@t...pl> oznajmił/a:

    > Moze ktos z Was orientuje sie w przepisach dotyczacych zawie
    >szenia dzialanosci gospodarczej ( uslugi ) prowadzonej przez osobe fizy
    >czna ( ryczaltowiec ). Czy mozna zawiesic bezterminowo ?

    Jeżeli chodzi o ZUS, to musisz dokonać wyrejestrowania z ubezpieczeń
    na formularzu ZUS ZWUA. I to wszystko.
    --
    Sławek
    GG#1397619