PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek

  • 1. Data: 2005-04-26 22:39:10
    Temat: zasilek
    Od: "anka" <n...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanko prowadze działalność gosp( ponad 2 lata) place zus itp czy gdybym
    zawiesila dzialalność( niewiem czy mozna) to przysługuje mi zasiłek ile i na
    jaki okres czasu?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-27 05:44:24
    Temat: Re: zasilek
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    działaność musi być zlikwidowana a nie zawieszona

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 3. Data: 2005-04-27 08:53:01
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia 27 Apr 2005 00:39:10 +0200, anka napisał(a):

> [...]
    > zawiesila dzialalność( niewiem czy mozna) to przysługuje mi zasiłek ile i na

    Musisz zlikwidować działalność jeśli chcesz zarejestrować się w urzędzie
    pracy.
    Okres pobierania zależy od miejsca zamieszkania i wieku osoby.
    Wysokość zasiłku zależy od (mówiąc w skrócie) stażu pracy.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2005-04-27 09:22:12
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Okres pobierania zależy od miejsca zamieszkania i wieku osoby.
    > Wysokość zasiłku zależy od (mówiąc w skrócie) stażu pracy.

    krakow 27 lat mam

  • 5. Data: 2005-04-27 10:03:50
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia 27 Apr 2005 11:22:12 +0200, n...@p...onet.pl napisał(a):

    > krakow 27 lat mam

    Nie wiem jaki jest okres przysługiwania zasiłku w Krakowie. Musisz się sama
    dowiedzieć.
    Jeśli masz mniej niż 5 lat stażu to dostaniesz 80 % zasiłku, od 5 lat - 100
    %.
    Kwoty są podane chociażby tu: www.praca.gov.pl

    3m się.

    --