PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarządz. jakością CZY kadry?

  • 1. Data: 2002-08-29 11:24:21
    Temat: zarządz. jakością CZY kadry?
    Od: "k...@g...pl" <k...@N...gazeta.pl>

    witam wszystkich

    Chcę podnieść swoje kwalifikacje i zainw. w Studium podyplom.
    Do wyboru mam albo Zarządzanie kadrami lub Zarządzanie jakością.

    Jestm humanistką z wykształcenia, więc pierwszy kierunek jest mi bliższy i
    wydaje się być łatwiejszy.
    Na temat drugiego wiem niewiele. Gdzie praca po czymś takim(po studium mogę
    się starać o certyfikat pełnom. jakości, audytora jakości.

    Obecnie jestem bez pracy, ta decyzja to inwest. w przyszłość.
    Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi coś, podzielić się swoją wiedzą o
    zarządzaniu jakością, jak to wygląda w praktyce?

    Będę wdzięczna za każdą informację.

  • 2. Data: 2002-08-29 11:39:04
    Temat: Re: zarządz. jakością CZY kadry?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    IMO lepiej postawić na jakość. Może to być dla Ciebie trudniejsze bo są tam
    elementy matematyczne (obliczenia pewnych "danych jakościowych"), ale gdyby
    udało Ci się zrobić certyfikat audytora to rynek pracy stoi otworem. Juz
    teraz prawie każda firma musi mieć ISO a jeżeli chce coś robić na Zachód to
    jeszcze musi uzyskać jeszcze trudniejsze do zdobycia certyfikaty. Firmy
    muszą zdobywać te certyfikaty i je co roku odnawiać, więc biznes powinien
    się kręcić i imo zapotrzebowanie na jakościowców będzie rosło bardziej niż a
    na HR. Kasiora też chyba lepsza.