PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki serwisanta-handlowca

  • 1. Data: 2007-12-12 07:17:08
    Temat: zarobki serwisanta-handlowca
    Od: "tysk" <t...@...pl>

    Ile zarabia serwisant-handlowiec w sklepie komputerowym, w mieście
    wojewódzkim?
    W większości ogłoszeń nie ma podanek kwoty, znalazłem taką np ofertę
    http://www.sport.tutej.pl/praca.php?a=pi&v=4227
    mam nadzieję, że jest to kwota netto? ale i tak wydaje się dość mała

  • 2. Data: 2007-12-12 09:35:32
    Temat: Re: zarobki serwisanta-handlowca
    Od: "janek" <k...@o...pl>

    "tysk" wrote in message
> [...]
    > http://www.sport.tutej.pl/praca.php?a=pi&v=4227
    > mam nadzieję, że jest to kwota netto? ale i tak wydaje się dość mała

    Lepiej szukaj w dużych firmach typu CSS lub takich co mają umowy serwisowe
    (ale tam trzeba doświadczenia).
    W sklepach to raczej nie będzie kaski za to.
    Sklep zarabia na sprzedaży nie na naprawie.

  • 3. Data: 2007-12-12 10:13:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 12 Dec 2007 08:17:08 +0100, tysk napisał(a):

> [...]
    > http://www.sport.tutej.pl/praca.php?a=pi&v=4227
    > mam nadzieję, że jest to kwota netto? ale i tak wydaje się dość mała

    Podejrzewam, że kwota jest brutto. Jakby była netto, to by się tym
    pochwalili.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2007-12-12 10:21:24
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > http://www.sport.tutej.pl/praca.php?a=pi&v=4227
    > mam nadzieję, że jest to kwota netto? ale i tak wydaje się dość mała

    Kraków, student, zero wcześniejszego doświadczenia, 1000 zł netto na
    pierwszą wypłatę.

    --
    B.Z.
    www.patryk.biz

  • 5. Data: 2007-12-12 15:44:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tysk napisał(a):

    > Ile zarabia serwisant-handlowiec w sklepie komputerowym, w mieście
    > wojewódzkim?

    Zapewne nie wiele bo w zasadzie to jest najnizsze stanowisko w branzy.

    j.