PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programistów

  • 11. Data: 2002-05-21 22:14:29
    Temat: Re: zarobki programistów
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > O Qzwa. A znajomi (od teraz juz niepoinforowani znajomi)
    > twierdza, ze trzeba pryskac z polski wsch. na Slusk
    > bo tam bedzie eldorado - dolina krzemowa niemiecko-polska
    > (duzo tansza dla Niemcow sila robocza).

    tez cos o tym slyszalem, tylko ze w tym stwierdzeniu jest to magiczne slowo
    "bedzie". Jak faktycznie bedzie realne zapotrzebowanie to napewno o tym
    bedzie glosno i bedzie sie oplacalo przyjechac, a poki co nie ma tu (na
    Slasku) pracy jak wszedzie, a wsrod absolwentow jest najwieksze bzrobocie w
    calym kraju.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 12. Data: 2002-05-22 08:46:47
    Od: "Tanie komputery" <w...@i...pl>

    > Chciałbym wiedzieć ile we Wrocławiu (w innych regionach Polski zresztą
    też)
    > zarabiają programiści aplikacji internetowych.

    Kumpel zarabia 2 500, pisze gry internetowe, robi prezentacje itp.
    Drugi w innej firmie zarabia 1 800, ale on zajmuje sie tylko tworzeniem
    stron w htmlu i grafiki na te strony (nawet nie wiem w czym)
    Oprocz zakresu obowiazkow oboje roznia sie jeszcze jedna rzecza - jeden
    przyjmowal sie do pracy 2-3 lata temu, kiedy takie place (2 500) byly norma,
    drugi niedawno (no i dostal mniej).
    Aha - i jeszcze jeden znajomy pracuje w duzym koncernie (od roku), na
    poczatek dostal cos kolo 1800, teraz ma ze 3000, programuje w ASP, PHP i
    innych takich.
    Wszystkie informacje dotyczą Wrocławia.
    Pozdr.
    Han
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Praca - wspolpraca - tansze kosmetyki
    i chemia gospodarcza www.hwcw.prv.pl
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 13. Data: 2002-05-22 08:47:35
    Od: "r@v" <r...@p...pl>

    > Kumpel zarabia 2 500, pisze gry internetowe, robi prezentacje itp.

    Może THGATE.COM ? ;)

    Pozdrawiam,
    rg

  • 14. Data: 2002-09-25 10:55:41
    Temat: rapatang
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "r@v" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Chciałbym wiedzieć ile we Wrocławiu (w innych regionach Polski zresztą
    też)
    > zarabiają programiści aplikacji internetowych. Jeżeli ktoś z Was się
    > orientuje to proszę np. o przedziały kwotowe netto (bo wiadomo
    > "programista"-programiście nie równy i te zarobki mogą być różne).
    >
    > Będe wdzięczny za informacje...
    >
    > Pozdrawiam,
    > rg

    az dziw ze uzywasz mojej ksywy

    az wiezyc sie nie chce ze nie zostala zerznieta

    --

    rapatang

    PS zmien ksywe