PracaGrupypl.praca.szukana.zarabianie w necie

  • 1. Data: 2003-03-21 17:03:02
    Temat: .zarabianie w necie
    Od: e...@i...pl

    Trzy (w tym 2 polskie) sprawdzone firmy, dzięki którym zyskasz pieniądze niskim
    nakładem pracy oraz telefony komórkowe, loga, dzwonki, płyty DVD itd. Gorąco
    polecam…warto. Szczegóły strona: www.kasazafriko.prv.pl

    e...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-21 21:42:01
    Temat: Re: .zarabianie w necie
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    > Trzy (w tym 2 polskie) sprawdzone firmy, dzięki którym zyskasz pieniądze
    niskim nakładem pracy oraz telefony komórkowe, loga, dzwonki, płyty DVD itd.
    Gorąco polecam…warto. Szczegóły strona: www.kasazafriko.prv.pl

    Proponuję stworzyć specjalną grupę na tego typu ogłoszenia np:
    pl-robienie-z-ludzi-balona lub coś w tym stylu bo niektórzy przynajmniej
    mają juz dosyć czytania takich pierdół. W sieci NIE DA SIĘ ZAROBIĆ I PORA
    ŻEBY TO DO WSZYSTKICH W KOŃCU DOTARŁO.

    Kuba

    PS. CAPS mi się nie zaciął, a jego użycie było całkiem uzasadnione i
    oznaczało mój stosunek do tego wszystkiego.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-28 14:54:26
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > mają juz dosyć czytania takich pierdół. W sieci NIE DA SIĘ ZAROBIĆ I PORA

    Mylisz sie - owszem, DA SIE zarobic, ale nie w taki sposob :)

  • 4. Data: 2003-03-28 17:28:52
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    > Mylisz sie - owszem, DA SIE zarobic, ale nie w taki sposob :)

    Ja nie mówię, że się NIE DA WOGÓLE zarobić w sieci, ale nie w ten sposób.
    IMHO jedyną możliwośćią zarobku w sieci jest uczciwa praca, np: tworzenie
    stron na zamówienie, administrowanie nimi itp, ale nie te wszystkie bannery,
    malile itp - To akurat uważam ża kompletną ściemę.

    Pozdrawiam
    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 5. Data: 2003-03-28 18:33:08
    Od: "Helena Anuszewska" <h...@N...gazeta.pl>

    j...@g...pl (=?ISO-8859-1?Q?Jakub_=AFo=B3=EAdziowski?=) napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba
    > Zgadzam się. Trzeba pisać o tym, że net, to żadna magia i nie da się tu
    zarabiać jak w totku, tylko z większym prawdopodobieństwem. Dość ogłupiania i
    tak naiwnych poszukiwaczy gruszek na wierzbie!!!