PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)

  • 21. Data: 2002-09-23 15:58:40
    Temat: Re: za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Onyszko <g...@b...net.pl> wrote:
    >> No to nie 1200-1600, prawda?
    > za 1600 mozna wynajac jakies dwa pokoje

    Więcej - nawet 4 pokoje.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2002-09-24 09:03:44
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    w wrote:

    > jak w temacie
    >
    > w.

    - wynajecie mieszkania ok 500 zl i wzwyz, w zaleznosci od metrazu,
    warunkow i miejsowki (doliczyc do tego ew. koszty agencji nieruchomosci
    - od 100 zl) + oplaty: gaz, tel itp ok 200 zl m-cznie
    - pozywienie: w zaleznosci od tego ile jesz i co ( ceny podobne do tych
    w innych miastach, ale najtaniej w hipermarketach :)
    - komunikacja miejska: bilety ok 3 zl jednorazowy, 70 zl - mies, ale
    zawsze mozesz jezdzic na gape :)

    cos jeszcze ?

    pozdrawiam,
    Cass

  • 23. Data: 2002-09-24 18:00:49
    Temat: Re: za ile da sie prze?yc w warszawie (2 osoby)
    Od: "aka" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > w innych miastach, ale najtaniej w hipermarketach :)
    > - komunikacja miejska: bilety ok 3 zl jednorazowy, 70 zl - mies, ale

    Życie w Warszawie jest tańsze niż w Białymstoku (oprócz komunikacji). Może
    przeprowadzę się do W-wy ?

    Pozdr
    Adam

  • 24. Data: 2002-09-25 11:23:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "aka" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Życie w Warszawie jest tańsze niż w Białymstoku (oprócz komunikacji).
    Może
    > przeprowadzę się do W-wy ?

    Hehehe, wierz mi, nie jest. A wynajecie mieszkania od 500 stow jak kolezanka
    napisala wyzej do bajka. Pokoj, przy kims, owszem, ale cala chata to obecnie
    od 900 za kawalerke. Mozna troche taniej (800) dwupokojowe, ale to i tak
    przerobiona kawalerka z metrazem jak klatka na szczury. Jedzenie wszedzie
    tak samo, hipermarkety trzymaja poziom, na miescie nie warto bo od 10 do
    nieskonczonosci, piwo drogo, rozrywki wszelakie bardzo drogo (godzina kregli
    w np Arco 100 zl). Ale jak chcesz po prostu przewegetowac do lepszych czasow
    to przezyjesz i za 1500 (pod warunkiem, ze zrzucisz sie na mieszkanie i
    rachunki z kims)
    pozdro
    /p

  • 25. Data: 2002-09-27 09:32:40
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Hehehe, wierz mi, nie jest. A wynajecie mieszkania od 500 stow jak kolezanka
    > napisala wyzej do bajka.

    Hmmm, to ciekawe, bo ostatnio kumpela szukajac mieszkania znalazla
    kawalerke ok 38-42m w niezlym stanie przy SGH na Polach Mokotowskich
    (Gmina - Centrum) wlasnie za 500 zl + oplaty, a jedynym mankamentem bylo
    to iz musiala za obejrzenie mieszkania zaplacic 100 zl agencji, bo
    akurat wlasciciele wyjechali (najpierw rozmawiala z nimi ale poniewaz
    zwlekala z decyzja odeslali ja pozniej do agencji).

> [...]
    > nieskonczonosci, piwo drogo, rozrywki wszelakie bardzo drogo (godzina kregli

    Jesli w pubie - 5,6 zl za piwo jest drogo, a w sklepie 2-3 zl, to
    rzeczywiscie lepiej "wegetowac" :) Poza tym nie trzeba zaraz biegac do
    Arco na kregle - mozna do Hula Kuli (z tego co piszesz wynika ze w HK
    jest taniej), tymbardziej ze dla nie wprawionego gracza lepiej jest
    wziac jedna lub dwie gry, a nie tor na godz.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 26. Data: 2002-09-27 10:10:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 27 Sep 2002 11:32:40 +0200, Cassandra
    <k...@r...pl> zakodował:

    >(Gmina - Centrum) wlasnie za 500 zl + oplaty, a jedynym mankamentem bylo

    Fux - nic innego. Chociaż, jeżeli opłaty obejmują też czynsz ze 300
    PLN to zaczyna to być realne.

    >Jesli w pubie - 5,6 zl za piwo jest drogo, a w sklepie 2-3 zl, to

    Jedynym sensownym lokalem jaki znam, gdzie piwo kosztuje 6 PLN jest
    Proxima. Tyle też kosztuje w dresiarskich parasolach nad Wisłą. W
    większości sensownych lokali mających chociaż namiastkę klimatu (w
    wielu bezsensownych też) za "zwykłe" piwo trzeba zapłacić 9-10 PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 27. Data: 2002-09-29 15:35:12
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    "w" <...@w...pl> wrote in message news:ammr7e$t7a$1@news.onet.pl...
    > jak w temacie

    Ponizej 3000 ciezko :-)
    PW

  • 28. Data: 2002-09-30 01:11:10
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > "w" wrote:
    >
    > A Ty:
    > 1. odpowiadaj pod postami
    > 2. tnij cytaty
    > 3. tnij sigi

    moja krew :))

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    całuski dla znanych i nieznanych wielbicielek ( tudzież wielbicieli)

  • 29. Data: 2002-09-30 08:20:48
    Od: "Artur Jakimiuk" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > większości sensownych lokali mających chociaż namiastkę klimatu (w
    > wielu bezsensownych też) za "zwykłe" piwo trzeba zapłacić 9-10 PLN.

    W Cafe Brama na Kruczej piwo kosztuje 3,5 zl. Lokal calkiem przyjemny.

  • 30. Data: 2002-09-30 15:21:25
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Cassandra" <k...@r...pl> wrote in message news:3D9425B8.4D74CA4@rsc.pl...

> [...]
    > akurat wlasciciele wyjechali (najpierw rozmawiala z nimi ale poniewaz
    > zwlekala z decyzja odeslali ja pozniej do agencji).

    No to jak napisal kolega Kaizen, miala ogromnego fuksa. Koles szukal
    dwupokojowego tanio i znalazl, jakies niecale 30m2 za 800 - po 4 miesiacach.
    Co do agencji ktore kaza placic z gory i zalatwiaja chate to juz nawet nie
    jest fuks - to szansa jak jeden na miliard:)

    > Jesli w pubie - 5,6 zl za piwo jest drogo, a w sklepie 2-3 zl, to

    Gdzies ty te puby z takimi cenami widziala? Ja nie mowie o mordowniach i
    'knajpach latajacych nozy', tylko o normalnych lokalach w normalnych
    dzielnicach (jestem pewien ze na Brzeskiej i za piatke da sie przy budce
    wypic piwo, ale ja tam nie pojde:)

> [...]
    > jest taniej), tymbardziej ze dla nie wprawionego gracza lepiej jest
    > wziac jedna lub dwie gry, a nie tor na godz.

    To byl akurat przyklad. Zapewne da sie taniej, bez problemu da sie drozej,
    staralem sie usrednic. Warszawa to miasto z powalonymi cenami i to nie ulega
    dyskusji. Przyklad? Imprezka pozegnalna kumpla z roboty, knajpka w centrum,
    jedzonko alkohole itp, rachunek - ponad 2000 zl. Bawilo sie 8 osob. Na
    mazurach za taka
    kase to.... :))
    > Pozdrawiam,
    > Cass