PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokosc zarobkow w branzy internetowej

  • 1. Data: 2002-10-04 11:57:08
    Temat: wysokosc zarobkow w branzy internetowej
    Od: "Gregor" <g...@c...pl>

    jesli pytanie zupelnie nie pasuje do charakteru grupy, bardzo przepraszam.

    Chcialbym zapytac sie grupowiczow o wysokosc oczekiwanego przeze mnie
    wynagrodzenia. Ile moge zazadac od przyszlego pracodawcy?

    praca obejmuje: tworzenie grafiki internetowej (design), sklad grafiki do
    html'a i programowanie php/mysql (czyli praca nad stronami www od A do Z).

    Prosze o ocene moich mozliwosci po obejrzeniu portfolio na stronie:
    http://portfolio.toefur.com

    Dziekuje b. serdecznie.
    Pozdrawiam,
    Greg

  • 2. Data: 2002-10-04 14:01:06
    Temat: Re: wysokosc zarobkow w branzy internetowej
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Gregor" <g...@c...pl> wrote in message news:anjvme$plf$2@news2.tpi.pl...
> [...]
    > html'a i programowanie php/mysql (czyli praca nad stronami www od A do Z).
    >
    > Prosze o ocene moich mozliwosci po obejrzeniu portfolio na stronie:

    Mistrzu, brzydkie to to nie jest, ale powiedz moze, gdzie szukasz, bo jak
    wiadomo placa czesto zalezy od regionu, ze juz nie wspomne o 'klasie' firmy
    do ktorej udezasz. Za wiele doswiadczenia nie masz, wiec odpowiem w ten
    sposb: moj kumpel jakis czas temu szukal, to byla jego pierwsza praca (poza
    paroma stronkami client-side na umowe i jakimis praktykami), mowa o
    Warszawie, poszedl na rozmowe, na poczatek jako grafik-fotograf (co oznacza
    ze trzaska zdjecia czesci, obrobka graficzna, zajmuje sie ich strona, robi
    projekty reklamowek i katalogi) dostal na dzien dobry 1200 netto, po okresie
    probnym 1800. Firma jest niewielka (kilkadziesiat osob) ale prezna. Jego
    zarobki nie naleza do najwyzszych (sa dosc niskie) wiec pewnie moglby
    wytargowac wiecej. Ale moglby tez nie dostac tej roboty jak by chcial za
    duzo. Tak to sie mniej wiecej przedstawia.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2002-10-04 21:18:09
    Od: "GreG" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wytargowac wiecej. Ale moglby tez nie dostac tej roboty jak by chcial za
    > duzo. Tak to sie mniej wiecej przedstawia.

    Wychodze z zalozenia, ze praca jako tworca stron internetowych to nie to
    samo co sprzedawanie jablek na bazarze i rejon/region nie ma tu znaczenia.
    Chcialbym wiedziec ile moze oczekiwac i żądać czlowiek z moim doswiadczeniem
    i umiejetnosciami (nie zgadzam sie, ze dwa lata w branzy to 'nie za wiele',
    przez ten czas estetyka moich prac zmieniala drastycznie bieguny, na stronie
    http://portfolio.toefur.com prezentuje generalnie 'radosna tworczosc :))) '
    z okresu ostanich szesciu mcy).
    Co moge stwierdzic to fakt, ze zarobek 1 800 netto na poczatek by mnie
    zadowalal. Czy chce za duzo?
    Ponownie prosze o ocene po odwiedzeniu strony portfolio
    http://portfolio.toefur.com.

    Dzięki, strzałka!
    GreG

  • 4. Data: 2002-10-07 11:56:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "GreG" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    <cut>
    > Wychodze z zalozenia, ze praca jako tworca stron internetowych to nie to
    > samo co sprzedawanie jablek na bazarze i rejon/region nie ma tu znaczenia.

    Ma i to bardzo duze - wierzaj mi bo zwialem z mazur, gdzie chcielismy cos
    takiego rozkrecic. Jak szarpniesz raz na pare miechow stronke za 500-1000 to
    jestes gosc. Nie kazdy chce, bo i po co, a nawet jak juz to moze cos zaplaci
    a moze nie.

    > Chcialbym wiedziec ile moze oczekiwac i żądać czlowiek z moim
    doswiadczeniem
    > i umiejetnosciami (nie zgadzam sie, ze dwa lata w branzy to 'nie za
    wiele',

    Sorki, nie dotyczalem, zerknalem tylko na praktyki:), nie przedzieralem sie
    przez cale cv. Te studia w Australii moga ci bardzo pomoc, zwlaszcza w
    powazniejszych firmach (to gwarancja dobrego angielskiego i obycia z
    'miedzynarodowym' srodowiskiem)

    '
    > z okresu ostanich szesciu mcy).
    > Co moge stwierdzic to fakt, ze zarobek 1 800 netto na poczatek by mnie
    > zadowalal. Czy chce za duzo?
    Nie ma reguly. Cholernie duzo zalezy od tego w jakiej sytuacji jest firma, w
    jakiej jestes ty, ilu chetnych, jaki rynek itp itd. Musisz to sam wyczuc
    przy rozmowie, bo kazda jest inna. Mozesz wytargowac wiecej, 1800 to nie sa
    kokosy, ale jak nie bedziesz mial wyjscia to bierz mniej i szukaj dalej,
    zawsze to jakies zajecie. Powodzenia
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2002-10-08 18:01:30
    Od: "GreG" <g...@p...onet.pl>

    Dzieki wielkie za podpowiedzi i zyczenia :)))
    I wzajemnie,

    pozdrawiam,
    Grzegorz