PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie komu dać?

  • 1. Data: 2004-11-21 09:05:51
    Temat: wypowiedzenie komu dać?
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Po lekturze Kp :) mam jescze kilka pytań
    Teroretycznie wypowiedznie powinienem złozyc swojemy bezposredniemu
    przełozonemu czyli kierownikowi
    (niezbyt to mnie odpowiada ) bo nie wiem kiedy ten dokument dojdzie do kadr
    czy dyrektora (dziwne rzeczy sie dzieja moze zaginąć :))
    Poprzednia osoba ktora sie zwalniała miała "przejscia i klopoty" z tym ze
    ciagle dyrektor nie mial czasu i troche robil na zlosc
    Ja chce sie zabezpieczyć jakoś tym bardziej ze zajmuje sie roznymi
    zestawieniami w oddziale w tym obliczniem akordu dla pracownikow
    skladajac wypowiedzenie nie mam zamiaru pracowac juz tam chce wykorzystac
    cały swoj urlop czyli 23 dni jezeli nie dostane to chorobowe. i teraz czy
    moge
    1.zlozyc pismo w dniu 1 grudnia ze wypowiadam umowe z dniem 15 grudnia z
    okresem wypowiedznia 2 tygodniowym- taki mam w umowie
    (musze jescze dokladnie to obliczyc kiedy bo sa dni wolne aby bylo do konca
    roku)
    2.Zlozyc pismo w kadrach lub bezposrednio isc do dyrektora
    3.Co ma zrobic jak nikt nie bedzie chcial podpisac wymowienia bo np dyrektor
    znowu jest na zwolniniu lekarskim lub nie zgadza sie na rozwiazanie umowy w
    sposob jaki zaproponuje

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-11-21 09:30:28
    Temat: Re: wypowiedzenie komu dać?
    Od: "edihof" <e...@p...onet.pl>

    To nie twoje zmartwienie co się stanie z tym dokumentem później. Zanieś go
    do kadr albo do sekretariatu itp. Każ sobie przybic pieczątkę na swojej
    kopii z datą złożenia i to wszystko. Jeżeli faktycznie przysługuje ci 2
    tygodniowe wypowiedzenie to będziesz wolny po 2 tygodniach od najbliższej
    soboty.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-21 09:51:52
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    oki a co z pkt 1 i 3

    . i teraz czy

  • 4. Data: 2004-11-21 09:56:31
    Od: "edihof" <e...@p...onet.pl>

    Obojętne kiedy je złożysz, bo 2 tygodnie będą liczone od najbliższej soboty,
    a co do nieprzyjęcia twojego wypowiedzenia to nie ma takiej możliwości, w
    końcu masz takie prawo zapisane w umowie o pracę (jak co to im przypomnij to
    albo pokaż tą umowę).

  • 5. Data: 2004-11-21 11:00:49
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "edihof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > końcu masz takie prawo zapisane w umowie o pracę (jak co to im przypomnij

    oki czyli pkt 1 jest jasny czyli nie bede do konca grudnia a teraz zgodnie z
    otrzymana rada odnosnie zasilku poznijeszego

    ///
    najlepiej to niech zaklad Cie zwolni, inaczej dostaniesz tylko 3 mies
    > zasilacza
    > zaklad niech wpisze porozumienien stron na wniosek zakladu pracy lub
    > wypowiedzenie przez zaklad
    > zasadniczo: sam sie zwalniasz to tracisz, zaklad Cie zwalnia: wszystko OK
    ///
    po lekturze http://prawopracy.fr.pl/11.php

    bo teretycznie mam 3 mozliwosci
    1.wypowiedznie przez zakład z 2 tyg wypowiedzeniem nie musi sie zgodzic
    2. porozumienie stron na co nie musi sie zgodzic
    3.wypowiedzenie moje 2 tygodnie tu bez łachy

    pkt 1 i 2 to rozmowa z dyrektorem i zgoda lub nie( chyba jednak warto
    sprobowac zwlaszcza opcji nr 1) nie wiem czy ma znaczenie w papierach czy to
    byla opcja 2 lub3
    gdzie znajde druki wypowiedznia bo te co znalazlem to chyba dla pracodawcy
    http://www.gofin.pl/pf.php?id_temat_html=19412&id_pu
    nkt=158

    Pozdrawiam
    Robert