PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2006-02-15 02:17:10
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "coral" <c...@w...pl>

    Witam
    mam pytanie grozi mi utrata pracy, wypowiedzenie umowy w tym
    tygodniu,dowiedziałam sie o tym od zaufanej osoby z pracy
    co robic? uciekac na zwolnienie?
    czy jezeli pojde na zwolnienie lekarskie jak dlugo taki stan moge
    ciagnac?
    czy bedac na zwolnieniu moge rozwiazac stosunek pracy za porozumieniem
    stron bez okresu wypowiedzenia ze strony pracownika

  • 2. Data: 2006-02-15 20:13:42
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Feb 2006 03:17:10 +0100, "coral" <c...@w...pl>
    zakodował:

    > co robic? uciekac na zwolnienie?

    Jeżeli jesteś chory, to tak.

    >czy jezeli pojde na zwolnienie lekarskie jak dlugo taki stan moge
    >ciagnac?

    Do wyzdrowienia. W razie potrzeby po pół roku dostaniesz rentę.

    >czy bedac na zwolnieniu moge rozwiazac stosunek pracy za porozumieniem
    >stron bez okresu wypowiedzenia ze strony pracownika

    Co to jest "porozumienie stron bez okresu wypowiedzenia"?
    Jak nie ma wypowiedzenia, to nie może być okresu wypowiedzenia.

    Jeżeli masz na myśli porozumienie stron - to tak można rozwiązać umowę
    zawsze (na ustalonych w porozumieniu warunkach).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded