PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie nauczyciela stażysty matematyka

  • 1. Data: 2004-08-21 21:24:19
    Temat: wynagrodzenie nauczyciela stażysty matematyka
    Od: "p" <p...@w...pl>

    witam
    Ile zarabia nauczyciel stażysta w gimnazjum na terenie warszawy?
    Przy ilu godzinach?

  • 2. Data: 2004-08-22 10:23:54
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (p, a któżby!) wyklepał:

    > witam
    > Ile zarabia nauczyciel stażysta w gimnazjum na terenie warszawy?
    > Przy ilu godzinach?

    p. wątek "praca w szkole". OIW wszyscy nauczyciele zarabiają wszędzie
    tyle samo...

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-08-22 17:35:50
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > p. wątek "praca w szkole". OIW wszyscy nauczyciele zarabiają wszędzie
    > tyle samo...

    Jak nie wiesz, to nie mieszaj innym w głowach. Nauczyciele nie wszędzie
    zarabiają tyle samo. Zależy to choćby od wysokości dodatku motywacyjnego,
    róznego w każdej gminie, od tego czy jest to miasto czy wieś,. od tego czy
    ma np. nocki w internacie i od wielu innych czynników.
    AS

  • 4. Data: 2004-08-22 18:34:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cg8ecb$ptl$1@nemesis.news.tpi.pl,
    p <p...@w...pl> pisze:

    > Ile zarabia nauczyciel stażysta w gimnazjum na terenie warszawy?
    > Przy ilu godzinach?

    Jest to pytanie w stylu "ile kosztuje samochód w Łodzi?".
    Najogólniej: jeśli zatrudniony na pełny etat i posiada stopień naukowy
    doktora lub doktora habilitowanego, tytuł zawodowy magistra z przygotowaniem
    pedagogicznym, to minimum 1110,00 zł za max. 40h/tydz. z czego 18 to
    obowiązkowe pensum zajęć dydaktycznych.
    Słowem - rewelacja. ;(

    Jotte

  • 5. Data: 2004-08-26 08:21:52
    Temat: Re: wynagrodzenie nauczyciela sta?ysty matematyka
    Od: Asia <a...@a...able.pl>

    Nauczyciel stażysta za 18 godzin dostaje w szkole 750 zł na reke (za
    etat). Do tego moze dojsc ddatek motywacyjny (srednio w kazdej gminie
    przypada na nauczyciela 80 zł, no ale powiedzmy przedzial 50-200).
    Jesli dostaniesz wychowawstwo - dodatkowo 40 zł brutto.
    Za nadgodziny ok 15 zł na reke/godz.
    Generalnie kokosow nie ma. Ja wlasnie pozegnalam sie ze szkola, gdzie po
    4 latach pracy zarabialam "na reke" 870zł.

    pozdr

    cherokee