PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie i bonusy w Raiffeisen Bank Polska S.A.

  • 1. Data: 2007-03-16 08:58:55
    Temat: wynagrodzenie i bonusy w Raiffeisen Bank Polska S.A.
    Od: "Piotr 71" <p...@g...pl>

    czy ktoś mógłby mnie oświecić jakie są zarobki i bonusy w w/w instytucji?

    pp

  • 2. Data: 2007-03-16 09:33:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotr 71 porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy ktoś mógłby mnie oświecić jakie są zarobki i bonusy w w/w instytucji?
    Mysle ze sprzataczka zarabia okolice najnizszej krajowej. A bonus - moze
    pozycza sobie firmowego mopa do domu?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-16 10:11:35
    Od: yale <N...@g...com>

    Piotr 71 wrote:
    > czy ktoś mógłby mnie oświecić jakie są zarobki i bonusy w w/w instytucji?
    >
    > pp

    Darmowe konto bankowe :) i preferencyjna linia kredytowa.
    Kolega będąc jeszcze studentem zaciągnął kredyt na mieszkanie.
    Nie napisałeś jednak o jakie mniej więcej stanowisko chodzi bo inne
    przywileje ma pani w okienku a inne menadżer czy specjalista tudzież
    inspektor :)
    Jednak z tego co wiem to więcej ludzi stamtąd chce odejść niż się tam
    zatrudnić.