PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku?

  • 1. Data: 2004-03-23 08:53:42
    Temat: wymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku?
    Od: "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!>

    mam takie pytanie, jaki jest wymiar urlopu jesli ukonczylem 5letnie
    technikum z obowiazkowymi warsztatami i miesieczna praktyka w firmie,
    nastepnie ukonczylem dzienne 5letnie (z tym ze studiowalem 11semestrow
    ) studia na politechnice. W czasie studiow pracowalem na 3/4etatu przez 2
    lata (od 4 do 8 semestru) i od roku (czyli semestry 10 i 11, i nadal po
    ukonczeniu studiow) pracuje na pelen etat.

    jak to policzyc? bo ukonczone studia daja 8lat do wyliczenia wymiaru urlopu,
    technikum 5lat, wiec wychodzi ze powinienem miec >10lat wiec 26dni, ale u
    mnie w firmie twierdza ze sie liczy jedno albo drugie. Jesli tak, to jak sie
    liczy wymiar jesli podczas studiow pracowalem na etat? albo etat albo
    studia?

    pozdrawiam
    --
    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-23 10:23:59
    Temat: Re: wymiar urlopu - jak wyliczyc w moim przypadku?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 23 Mar 2004 09:53:42 +0100, na pl.praca.dyskusje, Tomasz Jaszowski
    napisał(a):

> [...]
    > liczy wymiar jesli podczas studiow pracowalem na etat? albo etat albo

    Tak, albo etat, albo studia - to co dla ciebie korzystniejsze , a w te 8
    lat technikom jest już wliczone.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-03-24 23:28:25
    Od: "Maciej Bartoszewski" <B...@a...pl>

    Muszę cię zmartwić,bo w twojej firmie niestety mają rację.Przysługuje ci
    urlop w wymiarze 20 dni.Art.155 kodeksu pracy mówi ile za jakie kształcenie
    liczy się lat do urlopu,i mówi również,że te okresy nie podlegają
    sumowaniu.Ty również pracowałeś podczas studiów tego równięż się nie sumuje,
    bierze się pod uwagę albo kształcenie albo pracę pod uwagę (bo w twoim
    przypadku miały miejsce w jednym czasie)ale zawsze to ,co jest
    korzystniejsze dla pracownika.Czyli dopiero za 2lata będziesz miał wymiar
    urlopu 26 dni.A to ,że studiowałeś 11 semestrów nie ma znaczenia.
    Pozdrawiam. Monika

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!> napisał w
    wiadomości news:c3otvv$p2a$1@atlantis.news.tpi.pl...