PracaGrupypl.praca.dyskusjewymiar urlopu i wlasna firma

  • 1. Data: 2007-09-12 11:54:20
    Temat: wymiar urlopu i wlasna firma
    Od: "kinde" <k...@a...poczta.onet.pl.wywalic>

    Witam
    Po studiach 5 lat temu zalozylem wlasna dzialalnosc, ktora prowadze do dzis.
    A dwa lata temu zaczalem rownolegle pracowac w firmie XX na umowe o prace.
    Czy poprzednie trzy lata przepracowane podczas prowadzenia wlasnej
    dzialalnosci wliczaja mi sie do obliczania dlugosci naleznego urlopu w
    firmie XX?

    Pozdrawiam
    kinde

  • 2. Data: 2007-09-12 12:47:03
    Temat: Re: wymiar urlopu i wlasna firma
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    kinde pisze:
> [...]
    > Czy poprzednie trzy lata przepracowane podczas prowadzenia wlasnej
    > dzialalnosci wliczaja mi sie do obliczania dlugosci naleznego urlopu w

    Nie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-12 15:14:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Nie.

    To jest bardzo niesprawiedliwe ale tak jest. Nawet prowadzenie gospodarstwa
    rolnego wlicza się do urlopu. Dlaczego nasz ustawodawca uważa, że
    prowadzenie działalności gospodarczej nie powinno się liczyć do urlopu :(