PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagania pewnej firmy z pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2003-04-03 23:12:25
    Temat: Re: wymagania pewnej firmy z pl.praca.oferowana
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w
    > wiadomości news:m2pto4a2kg.fsf@pierdol.ninka.net...
    >
    > Zaraz skonam ze śmiechu. To jest stanowisko dla Pana Kazia co to
    > wszytko zrobi a nie dla typowego admina. Oczyma wyobraźni widzę jak

    no tak, zapomnialam dodac ze dla "typowego admina w typowej malutkiej
    firemce polskiej".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 12. Data: 2003-04-07 10:36:20
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > w C++, a w międzyczasie krzyczy do pani przy Premiere żeby zrobiła
    > deinterlace w Premiere bo jej co druga ramka z obrazu z nika. :-)))

    Mniej więcej tak wygląda moja praca, z tym, że 90 % czasu programuję, a
    resztę robię w wolnych chwilach.
    Więc jak dla mnie są to całkiem normalne wymagania. Pytanie tylko, czy stać
    by ich było na mnie.

    AndrzejW.

  • 13. Data: 2003-04-07 23:16:25
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AndrzejW" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    | Mniej więcej tak wygląda moja praca, z tym, że 90 % czasu programuję,
    | resztę robię w wolnych chwilach.

    No to jesteś programistą w tej firmie. Praktycznie
    każdy mógłby powiedzieć przez 90% czasu robię
    to i tamto a przez 10% np: pomagam userom.
    Wolna chwila stanowi nikły procent Twojego czasu pracy.

    | Więc jak dla mnie są to całkiem normalne wymagania. Pytanie tylko, czy
    stać
    | by ich było na mnie.

    Ile kosztuje tak wszechstrony człowiek (może byc na priv) ?

    pozdrawiam
    LF