PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagania dla analityka... :)

  • 11. Data: 2004-06-08 15:00:45
    Temat: Re: wymagania dla analityka... :)
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > ROTFL!
    >
    > Wlasnie oplulam po raz drugi :D

    Ty kobieto nie pluj na mnie bo nie lubie :))

    > W sumie to nie wpadlam na to, ze te dobre wyniki w sporcie (brydz i szachy
    > tez sport?) moga sluzyc do zmniejszenia ilosci czasu przeznaczonego na
    > pokonywanie schodow, czy dlugich korytarzy.

    Ostatnio czytalem ogloszenie ze jakas huta zatrudni operatora suwnicy.
    Wymagane 2 jezyki obce i wyzsze wyksztalcenie. Napisalem do nich maila, z
    pytaniem, gdzie w Polsce mozna ukonczyc suwnicologie i po co az dwa jezyki.
    I Wiesz co mi odpisali ?
    Ze chca po studiach bo maja taka zachcianke (kto im zabroni ?) a dwa jezyki
    po to, ze na niektorych suwnicach pisze ACHTUNG a na niektorych WARNING. I
    co ty na to ? Kumasz czacze ??

    Pa
    tomek

  • 12. Data: 2004-06-08 15:00:47
    Od: i...@b...pl

    > Ty kobieto nie pluj na mnie bo nie lubie :))

    Juz nie bede :)

> [...]
    > po to, ze na niektorych suwnicach pisze ACHTUNG a na niektorych WARNING. I

    Przy takich ogloszeniach, to dobre wyniki w sporcie u analityka wydaja sie byc
    czyms normalnym :)))

    Wracam do pakowania :)

    Ina

  • 13. Data: 2004-06-08 15:11:41
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jezyki.
    > I Wiesz co mi odpisali ?
    > Ze chca po studiach bo maja taka zachcianke (kto im zabroni ?) a dwa

    Wykształcenie wyzsze jest nezbędne do pracy na wysokości.

  • 14. Data: 2004-06-08 15:21:46
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Sprobuj byc matka, sprzataczka, praczka, pakowaczem, organizatorem i
    studentem
    > w jednym... Wtedy pogadamy :P.

    Eh nie przesadzaj :)
    Spobuj byc samotnym ojcem :))) Robisz to co napisalas wyzej a do tego
    jeszcze musisz byc pijakiem i lumpem w jednym. Wtedy pogadamy :)

    Tomek

  • 15. Data: 2004-06-08 15:39:04
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne :))) I na gonca sa nastepujace wymagania: 'Poszukujemy osoby
    posiadającej
    > ukończone z bardzo dobrymi wynikami wyższe studia - kierunek socjologia
    lub
    > pokrewne'??
    >
    > Ina

    niestety takie czasy, że podobne wymagania są na stanowisko sprzątaczki:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 16. Data: 2004-06-08 17:00:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 8 Jun 2004 15:26:34 +0200, "Ingrid" <i...@b...pl> wklepał(-a):

    >Po co analitykowi 'Bardzo dobre wyniki w sporcie' ?? Rozumiem, ze to tylko
    >dodatkowe atuty, ale nie rozumiem zamieszczenia akurat tego punktu :)

    Bardzo proste - praca będzie tak wykańczająca, że musi mieć bardzo dobry stan
    zdrowia. Przed rozpoczęciem pracy. A potem...

  • 17. Data: 2004-06-08 21:43:56
    Od: "Tokay Fan Club" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ingrid" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Po co analitykowi 'Bardzo dobre wyniki w sporcie' ?? Rozumiem, ze to tylko
    > dodatkowe atuty, ale nie rozumiem zamieszczenia akurat tego punktu :)
    >
    > Ina

    W firmach często organizowane są mecze międzysektorowe np. w siatkówke,
    piłkę nożną itd.
    Z własnego doświadczenia wiem, że niektórzy dyrektorzy podchodzą do sprawy
    bardzo ambicjonalnie...
    :)

  • 18. Data: 2004-06-09 07:27:39
    Temat: Re: Odp: wymagania dla analityka... :)
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Wojtek S. wrote:
    > posiadającej
    > lub
    >
    > nie zrozumialas tego zartu. Jesli ktos jest dobry w szachach, to moze byc
    > goncem. GONIEC to figura w szachach. Ale mozna tez sobie wyobrazic gonca,
    > ktory jest tak szybki jak szachista. Czyli dwa zarty w jednym. Ech, kobiety
    > nie maja poczucia humoru...

    Ech, faceci udajacy ekspertow w tematach, w ktorych sa ignorantami.
    Wiekszosc szachistow jest SZYBSZA (czytaj: szybciej podejmuje decyzje i
    reaguje) od wiekszosci ludzi.
    Mowie oczywiscie o szachistach mniej lub bardziej zawodowych, czyli
    takich, ktorzy odnosza sukcesy.
    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-06-09 20:43:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 23:43:56 +0200, Tokay Fan Club
    <s...@o...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Ingrid" <i...@b...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > W firmach cz?sto organizowane s? mecze mi?dzysektorowe np. w siatkówke,
    > pi?k? no?n? itd.
    > Z w?asnego do?wiadczenia wiem, ?e niektórzy dyrektorzy podchodz? do
    > sprawy
    > bardzo ambicjonalnie...
    > :)

    Tez mi sie to nasunelo (pracowalem kiedys w firmie prywatnej, ktora miala
    wlasna druzyne pilki noznej i jakas gablote z pucharami z tej okazji).
    dodatkowo mysle, ze udokumentowane dobre wyniki w sporcie daja mozliwosc
    odcedzenia osob o slabym stanie zdrowia, wspomagajacych sei w pracy i nie
    tylko roznymi uzywkami, palaczy itp od osob o "dobrej tezyznie fizycznej"
    bez koniecznosci zadawania pytan dodatkowych, odpowiedzi na ktore i tak
    ciezko zweryfikowac.

    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #