PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena zlecenia dla programisty ?.

  • 11. Data: 2005-08-17 07:09:06
    Temat: Re: wycena zlecenia dla programisty ?.
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Tomasz Nazar wrote:

    > O boziu! 3200PLN tygodniowo na reke. No ja chce tak zarabiac. To tylko
    > dzialka .NET/VB, czy kazdemu tak daja?

    Zlecenia przeważnie się liczy drożej.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 12. Data: 2005-08-17 09:14:39
    Od: "DB" <kadron[@]wp.pl>

    > Licz 70-100zł za godzinę realnej Twojej pracy.
    >
    > --

    Powiedziałbym, że realnij by było 130 - 180 przy zleceniu. Tyle moze z
    czystym sumieniem wziac zakladajac swoj brak praktycznego doswiadczenia w
    tego typu projektach.

    Kolega pierwszy pytajacy moze zakladac ze to tez za duzo wiec niech zjedzie
    jeszcze (zleceniodawca sie ucieszy).

    Dosc szczegolnym podejsciem ktorego sie nabiera po jakims czasie pracy na
    kontrakty to zasada nie targowania sie z soba. Ja robie tak ze wymyslam cene
    ktora mi sie wydaje realna i mowie ja zleceniodawcy. Jak placze to obnizam o
    te procenty ktore wczesniej dodalem zeby miec z czego obnizac.

    Pozdrawiam

    Jarek

  • 13. Data: 2005-08-17 15:08:33
    Od: LeszekP <l...@m...pl>

    MP napisał(a):
> [...]
    > mam wykonać dla pewnej firmy. Dotąd pracowałem na umowę o pracę, nie brałem
    > prac zleconych.
    > Zlecenie polega na ulepszeniu stron internetowych wykonanych w technologii
    > DHTML/ASP na .NET.
    > W jaki sposób wycenić pracę programistyczną polegającą na opracowaniu koncepcji
    > (specyfikacja) zmianie kodu w kilku plikach, zaprojektowaniu źródła danych
    > (pliki XML a nie baza danych), instalacji edytora XML (darmowego). Czy
    > praktykuje się wycenę od liczby wierszy kodu, czasu wykonania, czy jeszcze
    > inaczej? Jakie są stawki? Dziękuję bardzo na informację.

    Poczytaj coś o : Inżynierii oprogramowania w projekcie informatycznym.
    Określ punkty funkcyjne projektu, ich złożoność i czasochłonność

    Leszek

  • 14. Data: 2005-08-24 06:43:32
    Od: "mskocz" <m...@i...pl>

    "gromax" <g...@N...interia.pl> wrote in message

    > Procedura
    > MsgBox("chciałbym")
    > MsgBox("dostawać ")
    > MsgBox("kasę")
    > MsgBox("za")
    > MsgBox("każdą ")
    > MsgBox("linikjkę ")
    > MsgBox(" kodu")
    > /*
    > celowo dodam jeszcze z linijkę komentarza, w której wyjaśniam: nie
    > zawartość funkcji była ważna. Ważna jest ilość linii kodu. O, już leci
    > druga linijka komentarza a zaraz będzie trzecia. Właściwie to pownienem
> [...]

    Mam pomysl, nie powinienes liczyc za napisana linijke tylko za linijke
    wykonana przez procesor,
    wtedy dalo by sie calkiem niezle zarobic, przyklad:

    while(0 = 0)
    :
    end while