PracaGrupypl.praca.dyskusje › wroclaw inzynier elektronik - poszukiwany :)

  • 1. Data: 2004-02-13 23:03:09
    Temat: wroclaw inzynier elektronik - poszukiwany :)
    Od: Agnieszka Bicz <A...@o...pl>

    Firma OPTEL (http://www.optel.pl) poszukuje Inżyniera Elektronika na stanowisko
    konstruktora
    urządzeń elektronicznych

    wymagania:
    - wykształcenie wyższe ELEKTRONICZNE
    - znajomość hardware'u i software'u mikrokontrolerów z rodziny 8051
    - znajomość układów programowalnych pld
    - mile widziana znajomość zagadnień programowania w języku vhdl
    - umiejętność posługiwania się oprogramowaniem wspomagającym projektowanie układów
    elektronicznych
    (symulatory, projekt druków itp.)
    - umiejętność korzystania (także w języku angielskim) oraz tworzenia dokumentacji
    technicznej
    oraz
    - obowiązkowość
    - sumienność
    - umiejętność pracy w grupie
    - kreatywności
    - chęć doskonalenia zawodowego

    Co oferujemy:
    - zarobki adekwatne do zaangażowania i jakości wykonania swojej pracy
    - możliwość doskonalenia zawodowego
    - po krótkim okresie próbnym pracę na etat stały

    Praca we Wrocławiu w siedzibie firmy.

    Aplikacje proszę wysyłać e-mailem na adres: A...@o...pl z dopiskiem: "Inżynier
    Elektronik

    Agnieszka Bicz

  • 2. Data: 2004-02-13 23:29:11
    Temat: Re: wroclaw inzynier elektronik - poszukiwany :)
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Agnieszka Bicz:

    > Firma [...]

    chyba cos ci sie pomylilo

    --
    xfenit

  • 3. Data: 2004-02-13 23:36:06
    Od: Agnieszka Bicz <A...@o...pl>

    xfenit napisał(a):

    > Agnieszka Bicz:

    > chyba cos ci sie pomylilo
    >
    > --
    > xfenit

    przepraszam za NTG (no bardzo przepraszam ;)

    btw

    absolwenci _takze_ mile widziani, poszukujemy ludzi ktorzy nie tylko
    beda wsparciem naszego zespolu konstrukcyjnego ale stana sie jego czlonkami na dlugie
    i owocne lata
    :)

    pozdrawiam szanownych grupowiczow
    Agnieszka Bicz

  • 4. Data: 2004-02-14 00:14:06
    Temat: Re: wroclaw inzynier elektronik - poszukiwany [spam]
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Agnieszka Bicz:

    > btw
    >
    > absolwenci _takze_ mile widziani,

    jestes po prostu niewychowana

    --
    xfenit

  • 5. Data: 2004-02-14 10:07:45
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl>

    Użytkownik "Agnieszka Bicz" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > absolwenci _takze_ mile widziani, poszukujemy ludzi ktorzy nie tylko
    > beda wsparciem naszego zespolu konstrukcyjnego ale stana sie jego
    czlonkami na dlugie i owocne lata

    a jeśli jeszcze studiuję elektronikę zaocznie i jednoczesnie pracuje na
    stanowisku elektronika w pewnej firmie która chyli sie ku upadkowi - mam 1,5
    roczne doświadczenie, czy ta oferta jest również dla mnie?
    marek