PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2002-09-11 18:13:49
    Temat: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Rob" <r...@w...pl>

    Witam
    W zwiazku z obecna sytuacja na rynku pracy (brak ofert pracy) chcialbym
    rozkrecic jakis wlasny "biznes". Dysponuje lokalem przy ruchliwej trasie w
    Kielcach. Moze ktos z czlonkow grupy mialby dla mnie jakies sugestie,
    pomysly w kwestii rodzaju dzialalnosci, moze jakis konkretny plan (chetnie
    nawiaze wspolprace!). Byłbym wdzieczny

  • 2. Data: 2002-09-11 19:25:39
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Rob" <r...@w...pl> wrote in message news:alo1dp$1p3$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Kielcach. Moze ktos z czlonkow grupy mialby dla mnie jakies sugestie,
    > pomysly w kwestii rodzaju dzialalnosci, moze jakis konkretny plan (chetnie

    moze burdel - o pracownice trudno nie bedzie, jedynie pozwolenie z Kurii

    sorry
    ale mam kiepski humor

    Pozdr.
    Beny