PracaGrupypl.praca.dyskusje › webmaster - stawki godzinowe

  • 1. Data: 2005-04-30 11:37:55
    Temat: webmaster - stawki godzinowe
    Od: "Darek W." <d...@w...pl>

    Jakie są średnie stawki za godzinę pracy webmastera? Dodam, że poziom prac
    na przyzwoitym poziomie. Spore doświadczenie.

    Pozdr.
    Darek

  • 2. Data: 2005-04-30 16:18:26
    Temat: Re: webmaster - stawki godzinowe
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Darek W. <d...@w...pl> napisał(a):

    > Jakie są średnie stawki za godzinę pracy webmastera? Dodam, że poziom prac
    > na przyzwoitym poziomie. Spore doświadczenie.

    e?
    wiesz co kolego, wydaje mi sie, ze webmaster dostaje kase za efekt swojej
    pracy a nie za czas jaki spedzil nad projektem. to nie jest typowa praca
    za biurkiem 8 godzin. dostajesz projekt, ustalasz termin i trzymasz sie go
    a jesli tego nie potrafisz wypadasz z obiegu.

    mhl999

  • 3. Data: 2005-04-30 16:25:34
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Jayin <j...@p...fm> napisał(a):

    > np. pracując jako łebmajster/grafik w pewnej firmie, 8h
    > dziennie - w moim przypadku już można mówić o "stawce godzinowej";-)
    tu masz racje, ale jak ja to mowie wtedy jest sie wyrobnikiem
    a nie webmasterem

    > Szkoda tylko, że ta "xxx" pracogodzina przy wypłacaniu
    > wynagrodzenia dla mnie była niewspółmiernie malutka...;-)
    a tu mnie zagrzalas:)
    bardzo "lubie" kiedy pracownik domaga sie wysokich udzialow w firmie.
    od razu bym takiego na zbity pysk wywalil:)

    > Stanowczo wolę zarabiać "za projekt" prywatnie, niż za pracogodziny w
    > firmie. Tyle wam powiem.
    a ja ci powiem, ze masz racje. po prostu widzisz roznice:)

    pozdrawiam
    mhl999

  • 4. Data: 2005-04-30 16:30:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Sat, 30 Apr 2005 16:25:34 +0000 (UTC)]:

    > bardzo "lubie" kiedy pracownik domaga sie wysokich udzialow
    > w firmie.
    > od razu bym takiego na zbity pysk wywalil:)

    Sa pracownicy i pracownicy. Niektorym oplaca sie dac nawet
    calkiem spore udzialy bo efekty ich pracy daja dosc solidny
    wzrost stanu konta firmowego... ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-04-30 17:08:50
    Od: "Jayin" <j...@p...fm>

    > Buahahaha - webmaster lub dajmy na to programista php/mysql nie zarabia
    > za godziny, tylko za efekty swojej pracy.

    Eee.. Czasem zarabia :-) O ile zwykle pracę łebmajstra wycenia się na "cena
    za projekt", o tyle, np. pracując jako łebmajster/grafik w pewnej firmie, 8h
    dziennie - w moim przypadku już można mówić o "stawce godzinowej";-) Sama
    nigdy bym na to nie wpadła, ale moja szefowa, na pytanie klienta, ile będzie
    kosztować zrobienie jednej dodatkowej strony do portalu, przerobienie dwóch
    bannerów i zrobienie nowego intro we flashu / i inne takie... - powiedziała:
    "Hmm.. No, cóż. Pracogodzina naszego grafika kosztuje xxx zł". Więc i takie
    "cuda" się zdarzają. Szkoda tylko, że ta "xxx" pracogodzina przy wypłacaniu
    wynagrodzenia dla mnie była niewspółmiernie malutka...;-)

    Stanowczo wolę zarabiać "za projekt" prywatnie, niż za pracogodziny w
    firmie. Tyle wam powiem.
    Prajwet łebmajster faktycznie "bierze" za projekt, a nie za godzinę pracy.
    Bo w sumie ciężko jest to zweryfikować klientowi, ile ten ŁM faktycznie nad
    robotą siedział. A efekt pracy jest widoczny od razu i jest prostszy do
    wyceny.

    A na pytanie zawarte w wątku...
    Ile bierze łebmajster za godzinę pracy (w firmie).
    Przykład: pewna firma w Łodzi. Łebmajster/grafik (znaczy się FIRMA:-) -
    bierze od klienta 50 zł za godzinę pracy. Natomiast w rzeczywistości na
    łapkę otrzymuje taki ŁM od swojej firmy... ło Jezu.. aż całe 6 zł za godzinę
    (przeliczając z całości wynagrodzenia)... Ale chyba gdzieś są bardziej
    "popłatne" firmy:)

    pozdrawiam

    --
    Joanna Bobrowska / Jayin
    *Star of the County Down*:-)

  • 6. Data: 2005-04-30 17:37:16
    Od: "Darek W." <d...@w...pl>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > go
    > a jesli tego nie potrafisz wypadasz z obiegu.

    Wiem, ze znakomita wiekszosc uslug jest wykonywana na zasadzie wynagrodzenia
    za projekt. Mi jest to oczywiscie na reke. Ale jest taka sytuacja - firma
    ma duzo roznych stron, trzeba robic update'y, jedne male inne duze, czasami
    stworzyc calkowicie nowa strone. Praca nie jest na etat, ale wykonywana w
    siedzibie firmy. Taka forme placy sobie wymyslili, wiec sie pytam ile wziac
    za h.

  • 7. Data: 2005-04-30 17:47:04
    Od: Karol Lipnicki <alpin19@.wytnij.to.mandrake.int.pl>

    Darek W. napisał(a):
> [...]

    Buahahaha - webmaster lub dajmy na to programista php/mysql nie zarabia
    za godziny, tylko za efekty swojej pracy.
    Sądząc po tym poście, to nie masz pojęcia o branży ani o tej pracy, bo
    nie zadałbyś wówczas takiego pytania...

    Pzdr.
    Alpin19

  • 8. Data: 2005-04-30 18:08:43
    Od: "Jayin" <j...@p...fm>

    > np. pracując jako łebmajster/grafik w pewnej firmie, 8h
    > tu masz racje, ale jak ja to mowie wtedy jest sie wyrobnikiem
    > a nie webmasterem

    Niestety DOKŁADNIE TAK :>

    > a tu mnie zagrzalas:)
    > bardzo "lubie" kiedy pracownik domaga sie wysokich udzialow w firmie.
    > od razu bym takiego na zbity pysk wywalil:)

    Wiesz - wysokie udziały w firmie, a sensowne wynagrodzenie, to dwie rózne
    sprawy:-)
    Też wywaliłabym kogoś, kto by żądał za to co robi niewspółmiernie do tego
    "wielkich $". Nie mozna przesadzać, ale jeśli się widzi za ilep racodawca
    sprzedaje dalej twoją robotę, albo masz porównanie, bo podobne rzeczy robisz
    też prywatnie - i poraża się róznica kolosalna pomiędzy tymi "projektami" od
    strony finansowej, to chyba można pomarudzic:)?

    Jest też coś takiego, jak motywacja ;-) pracownika. Pomijając własną
    satyskafcję ze zrobionego projektu - to - w przypadku "zarobkowania" jako
    łebmajster - dobrze jest też widzieć, że praca przynosi współmierne do
    wkładu pracy i jakości pracy owoce. Nie ukrywajmy, że poza tym, ze zdarza
    się robić i projekty "charytatywnie", czy dla znajomych za free - głównie
    projekt ma zarabiać n aautora.

    Materialistyczna Dzisiaj J ;-)

  • 9. Data: 2005-04-30 18:45:21
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Darek W. <d...@w...pl> napisał(a):

    > trzeba robic update'y, jedne male inne duze, czasami stworzyc calkowicie
    > nowa strone. [...] wiec sie pytam ile wziac za h.

    ja bym wzial od 30 do 100.pln
    choc rozmowe zaczynalbym od 60.pln

  • 10. Data: 2005-04-30 18:52:16
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Sa pracownicy i pracownicy. Niektorym oplaca sie dac nawet
    > calkiem spore udzialy bo efekty ich pracy daja dosc solidny
    > wzrost stanu konta firmowego... ;)

    otoz to niektorym.
    bylbym w stanie dac pracownikom 50% udzialu ale nie takim, ktory zamiast
    rozmawiac o projekcie zaczynaja rozmowe o pieniadzach.
    takze nie takim, ktorzy nie zrozumieja, ze to premia motywacyjna, ktora
    pojawia sie od czasu do czasu a nie, ze to koniecznosc i obowiazek
    pracodawcy dawac premie po kazdym projekcie.
    zreszta motywowac mozna na wiele sposobow, niekoniecznie kasa.

    mhl999