PracaGrupypl.praca.dyskusje › webmaster radca - ki diabel?!?

  • 1. Data: 2006-11-08 13:04:17
    Temat: webmaster radca - ki diabel?!?
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    http://www.infopraca.pl/oferta/pOferta.ij?job=C2F7D2
    75-1422-0D00-EAE28BBEE3B9BC93

    Czy ktos moze mi wyjasnic, co ma oznaczac slowko "radca" w nazwie tego
    stanowiska?? Bo z opisu nie udalo mi sie wywnioskowac, co autor mial na
    mysli...

    :)))

    Blondi

  • 2. Data: 2006-11-08 17:03:59
    Temat: Re: webmaster radca - ki diabel?!?
    Od: Animol <n...@o...pl>

    Dnia 8 Nov 2006 05:04:17 -0800, blondi napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ktos moze mi wyjasnic, co ma oznaczac slowko "radca" w nazwie tego
    > stanowiska?? Bo z opisu nie udalo mi sie wywnioskowac, co autor mial na

    Pewnie chodzi o analityka.

    > Blondi

    :)
    --
    Animol

  • 3. Data: 2006-11-08 19:42:19
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    >
    > Czy ktos moze mi wyjasnic, co ma oznaczac slowko "radca" w nazwie tego
    > stanowiska?? Bo z opisu nie udalo mi sie wywnioskowac, co autor mial na

    Niepowazna firma, niepowazna branza, niepowazna oferta.
    Skup sie na branzach gdzie mozna zarobic wiecej niz 3,50 zl/h.

    u.

  • 4. Data: 2006-11-09 07:56:35
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    usmiechant napisał(a):
    > Niepowazna firma, niepowazna branza, niepowazna oferta.
    > Skup sie na branzach gdzie mozna zarobic wiecej niz 3,50 zl/h.

    Ale w powaznych branzach nie ma takich wpadek :)))

    Blondi