PracaGrupypl.praca.szukana › ---> webmaster + grafik + programista <--- praca zdalna

  • 1. Data: 2002-02-27 16:17:18
    Temat: ---> webmaster + grafik + programista <--- praca zdalna
    Od: "xario" <x...@m...pl>

    UWAGA ! --> Wszystkich zainteresowanych moja oferta prosilbym o _ponowny_
    kontakt gdyz dostalem Panstwa maile , jednakze dzieki obecnemu w domu
    potomstwu stracilem je z dysku :).Dziekuje...

    Szukam pracy zdalnej jako webmaster / grafik / programista.Moje atuty :

    - bardzo dobra znajomosc HTML i CSS
    - dobra znajomosc PHP
    - dobra znajomosc MySQL
    - dobra znajomosc MSSQL
    - bardzo dobra znajomosc PSP
    - dobra znajomosc Photoshopa
    - umiejetnosc administracji IIS [ NT 5.0 ]
    - umiejetnosc administracji Apache [ Linux ]
    - + bardzo dobra znajomosc Office 2000 / XP

    Nauka :

    - Perl
    - XML
    - ColdFusion

    Portfolio :

    - http://phpage.sourceforge.net/ - phpWebMaster - system tworzenia stron
    internetowych on-line
    - praca w mgfxx44 a w tym :
    - http://www.sperma.pl/ - portal erotyczny ( jego pierwotna wersja )
    - ale.plama webdesign - strona grupy webdesignerskiej ale.plama ( obecnie
    zmieniana wersja )
    - http://www.ect2.z.pl/ - strona ligi gier-online ( quake 3 )
    - http://szatany.gry.pl/ - strona grupy gier on-line wykonana dla gry.pl
    ( obecnie zamykana... )
    - http://www.urinal.z.pl/ - strona zespolu elitarnego zespolu quake 3
    - kilkadziesiat [ ! ] niekomercyjnych projektow zarowno od strony
    graficznej jak i kodowej

    --------------------------
    pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie
    xario [ mailto : x...@m...pl ]

  • 2. Data: 2002-02-28 01:13:02
    Temat: Re: ---> webmaster + grafik + programista <--- praca zdalna
    Od: "Yezior" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "xario" <x...@m...pl> napisał w wiadomości
    > UWAGA ! --> Wszystkich zainteresowanych moja oferta prosilbym o _ponowny_
    > kontakt gdyz dostalem Panstwa maile , jednakze dzieki obecnemu w domu
    > potomstwu stracilem je z dysku :).Dziekuje...

    a ile ich dostałeś ???

    > Portfolio :
    >
    > - http://phpage.sourceforge.net/ - phpWebMaster - system tworzenia stron
    > internetowych on-line

    index of...

    > - praca w mgfxx44 a w tym :
    > - http://www.sperma.pl/ - portal erotyczny ( jego pierwotna wersja )

    noooooo jest się czym chwalić

    > - ale.plama webdesign - strona grupy webdesignerskiej ale.plama ( obecnie
    > zmieniana wersja )

    bez komentarza

    > - http://www.ect2.z.pl/ - strona ligi gier-online ( quake 3 )

    error 404

    > - http://szatany.gry.pl/ - strona grupy gier on-line wykonana dla gry.pl

    Warning: Access denied for user: 's...@n...haslo.pl' (Using password:
    YES) in /usr/local/www/html/OURS/GRY/szatany/mysqlib/MySQLib
    .php on line 19
    i tak cała strona

    > - http://www.urinal.z.pl/ - strona zespolu elitarnego zespolu quake 3

    wskazany alias nie istnieje

    > - kilkadziesiat [ ! ] niekomercyjnych projektow zarowno od strony
    > graficznej jak i kodowej

    brawo
    brawo
    brawo

    kilkadziesiąt pozycji a Ty chwalisz się 5 linkami z czego

    - jeden wczytuje grafe i kupę błędów
    - trzy nie istnieją
    - jeden się wczytuje, lecz sam tytuł na pewno Cię rozreklamuje, a w środku
    klient na pewno wyśle SMSa żeby poznać zawartość

    Pewnie miliony do Ciebie pisały
    ale niestety rodzeństwo ogłądając ten jeden działający link wykasowało te
    emaile bo nie było miejsca na dysku na ściągnięcie towaru ze stronki po
    wysłaniu SMSa

    brawo
    brawo
    brawo