PracaGrupypl.praca.dyskusje › [wawa] rozwijająca praca dla javowca (JEE) - gdzie szukać?

  • 1. Data: 2007-03-17 13:47:02
    Temat: [wawa] rozwijająca praca dla javowca (JEE) - gdzie szukać?
    Od: "x" <g...@g...pl>

    Szukam namiarów na firmy w wawie, w których młody, zdolny człowiek może się
    rozwinąć. Posiadam roczne doświadczenie w tworzeniu komercyjnych rozwiązań,
    jednak wkurza mnie to, że przed każdym projektem nie ma szkoleń dotyczących
    nowych technologii, tylko trzeba samemu siedzieć i się uczyć. Szukam firmy
    gdzie w ramach pracy są takie szkolenia, certyfikaty itp. Człowiek chciałby
    jak najwięcej umieć jednak niestety widzę, że w obecnej pracy nie osiągnę
    poziomu wiedzy jaki bym chciał osiągnąć.

  • 2. Data: 2007-03-17 13:54:34
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > jak najwięcej umieć jednak niestety widzę, że w obecnej pracy nie osiągnę
    > poziomu wiedzy jaki bym chciał osiągnąć.

    Znaczy się szukasz firmy, która by Ci zafundowała szkolenia, nie
    uwzględniając ich w kosztach pracowniczych, tak? Problem w tym, że w
    firmach IT nie pracują frajerzy, których w ten sposób naciągniesz.

    Może po prostu dogadaj się z obecnym pracodawcą (jeśli go masz), że
    część Twojej pensji będzie w jakiś sposób przeznaczana na opłacenie
    szkoleń (ma to sens, jeśli zrobisz to grupowo, z innymi pracownikami -
    wówczas firma po takim samym koszcie własnym będzie być może mogła
    wynegecjować jakieś lepsze warunki finansowe tych szkoleń).

    --
    Jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-03-19 19:09:22
    Od: "DamianK" <m...@w...pl>

    hello

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się szukasz firmy, która by Ci zafundowała szkolenia, nie
    > uwzględniając ich w kosztach pracowniczych, tak? Problem w tym, że w
    > firmach IT nie pracują frajerzy, których w ten sposób naciągniesz.

    No wlasnie Any User juz spiesznie odpowiedzial... :) w IT nie pracuja
    frajerzy!
    jesli Twoj szef jest frajerem a na to sie ma skoro pewnych nowych
    technologii musisz
    uczyc sie sam, a przeciez z tego ze Ty sie nauczysz to on pierwszy ma
    korzysci - powinien
    zaproponowac juz dawno jakis uklad - moj kumpel np podpisal cyrograf z
    szefem ze
    jeszcze przez dwa lata sie nie zwolni po zdaniu certyfikatu developera
    microsoft - taki
    myk wydaje mi sie rozsadny.

    Ja mialem podobna sytuacje roznica tylko taka ze c++/c# a nie java. Koles
    "managjer" zaslyszal
    kiedys modne haslo(DotNet) i wybredzil sobie ze mu naklepiemy uprzednio
    wieczorami uczac sie
    sami tego DotNet'a super duzy programik - efekt byl taki ze wiekszosc kumpli
    jeb*la kod prosto
    z manuali i msdn - odpowiednio tylko go "podrasowujac". Fakt wieczorami
    sie uczylem ale juz nie dla tej pracy ale nastepnej bo skoro tego pracodawcy
    nie stac bylo na
    szkolenia to i na odpowiednio dobry produkt [kwestia zaleznosci szkolen i
    jakosci programu to
    juz inny watek.. ;) ] tez stac go nie moglo byc - do dzis ten program nie
    jest skonczony bo sie ludzie wku***li
    i zaczeli sie zwalniac, a trend teraz wsrod programistow taki ze jak masz
    doswiadczenie to sporo mozesz.
    Wieczory nie sa po to zeby pracowac - trzeba to niektorym gamoniowatym
    szefom tlumaczyc bo sie
    troche goscie zapedzaja.
    Tylko nie pchaj sie w mini firemki gdzie jest trzech szefow i pieciu
    klepaczy w dodatku nawet produktu
    swojego powaznego nie maja a jak maja to sprzedaja urzedom gminy na raty.
    Jesli juz isc to konkretnie
    - umiesz jave - zapytaj w IBM oni tam lubia jave i szanuja pracownikow ;)
    przegladnij motorole simensy i inne takie zagraniczne w wawie jest duzo
    filii i duzo mozliwosci.

> [...]
    > to sens, jeśli zrobisz to grupowo, z innymi pracownikami - wówczas firma
    > po takim samym koszcie własnym będzie być może mogła wynegecjować jakieś

    A jak sie grupowo nie dogadacie to grupowo zaniescie wymowienia ;)
    widok zamotanego szefa i kadrowej... Bezcenny... ;)

    Pozdrawiam i powodzenia...
    moloko