PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki szkodliwe (informatyk)

  • 11. Data: 2005-05-15 20:27:05
    Temat: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    rodo napisał(a):

    > BTW ja taki dodatek biorę odkąd jestem na "państwowym" :) Wcześniej u
    > "prywaciarzy" nie miałem :(

    a ja jestem w sektorze prywatnym i siedzac codziennie 10 godzin przez
    monitorem wiedzac ze nie mam szans na szkodliwe, po prostu wymienilem
    CRT na LCD. :)

    --
    czarny
    [:: odpowiadasz- usun 'um' z adresu ::::]

  • 12. Data: 2005-05-16 05:42:52
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sun, 15 May 2005 08:49:06 +0200, Mariusz 'BB' Trojanowski napisał(a):

    > On 5/15/2005 2:21 AM, rodo wrote:

    > Masz prawo do 5 minutowej przerwy po godzinie pracy, ergonomicznego
    > stanowiska pracy, okularów jeśli zaleci je lekarz medycyny pracy. I
    > tyle. Chcesz dodatek "szkodliwy" - zostań hutnikiem.

    Trochę źle to wyraziłeś - ma się prawo do 5 minutowej przerwy od pracy
    _przy_monitorze_. Nie tak w ogóle od pracy...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 13. Data: 2005-05-16 08:52:51
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    > a ja jestem w sektorze prywatnym i siedzac codziennie 10 godzin przez
    > monitorem wiedzac ze nie mam szans na szkodliwe, po prostu wymienilem
    > CRT na LCD. :)

    i masz nadzieje, ze LCD nie promieniuje?
    Oj biedactwo..

    --
    Mick1

  • 14. Data: 2005-05-16 10:18:38
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-05-16 10:52, mick1 napisał(a) :

    > i masz nadzieje, ze LCD nie promieniuje?
    > Oj biedactwo..

    No, w paśmie widzialnym na pewno. Innego bym nie chciał.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek

  • 15. Data: 2005-05-16 10:20:36
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-05-16 10:52, mick1 napisał(a) :

    > i masz nadzieje, ze LCD nie promieniuje?
    > Oj biedactwo..

    No, w paśmie widzialnym promieniuje na pewno. Innego bym nie chciał.

  • 16. Data: 2005-05-16 10:42:20
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    mick1 napisał(a):

    > i masz nadzieje, ze LCD nie promieniuje?
    > Oj biedactwo..

    Jakby kolega uwazał na lakjach fizyki zamist podrywac dziołchy, to by
    pewnie kolega wiedzial,
    ze kazde urzadzenie elektryczne promieniuje.
    LCD nie sieje tak jak CRT. I widac roznice.
    Najbardziej widzi to moja zona, kiedy wracam po 10 godzinach z pracy...

  • 17. Data: 2005-05-16 13:07:12
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    Myslalem o promieniowaniu elektromagnetycznym. Moja wina, ze uzylem az
    takiego skrotu myslowego.
    Przewage LCD nad CRT robi jedynie brak migotania.
    Jesli chodzi o szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne, to podobnie
    sie zachowuja.
    Zrodlo chocby to: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_111788.
    html

    Pzdr
    Mick1

  • 18. Data: 2005-05-16 13:26:24
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    mick1 napisał(a):

> [...]
    > Przewage LCD nad CRT robi jedynie brak migotania.
    > Jesli chodzi o szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne, to podobnie

    Ok, jednak cośw tych LCD jest (albo raczej czegos nie ma)
    bo nie wnikajac w fizykę, pracuje sie z tym o wiele lepiej.
    Oczy nie łzawią, nie bolą, nie pieką i na koniec dnia nie
    sprawiają wrażenia jakby miały wypłynać.

    Siła autosugestii?
    Niewykluczone, ale jesli tak, to w niewielkim stopniu.

  • 19. Data: 2005-05-16 14:51:38
    Od: mick1 <m...@g...pl>

    To szczerze gratuluje.
    Mnie przy pracy na LCD oczy siadaja szybko a na rct moge pracowac dlugo
    i spokojnie.
    Moje oczy nie sa kompatybilne z LCD i juz :D
    Probowalem kilku roznych, rozne ustawienia, zonglerka nawet swiatlem
    wkolo stanowiska. Nie lubie LCD a one mnie i juz :)
    Pzdr
    Mick1

  • 20. Data: 2005-05-16 15:43:04
    Od: Leszek <l...@m...pl>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):

    > (..)

    > (..)
    > A to nie sa tylko warunki _uciazliwe_.. (bo mi sie to ostatnio obilo o
    > uszy na szkoleniu BHP...) ??

    uciazliwe - wymuszona pozycja ciała

    Leszek Pietrzak