PracaGrupypl.praca.dyskusjewarto czasem użyć pipy ;)

  • 71. Data: 2007-08-28 11:22:07
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Oczywiście - inni też by wiedzieli, że ja mam broń i mogę ich
    > sprzątnąć.
    > Obecnie przestępcy mają broń, ja o tym wiem, a oni doskonale wiedzą,
    > że ja nie mam broni.

    Czyli najlepszy byłby powrót do "dzikiego zachodu"? Jeśli sąsiedzi pokłócą się
    to wychodzą na ulicę w samo południe, pif paf i szybszy zawsze ma rację. ;)

  • 72. Data: 2007-08-28 11:36:37
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 10:56, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > Czekaj. Czułbyś się bezpieczniej wiedząc, że każdy ma broń, którą
    > w razie czego może Cię sprzątnąć, jak się odwrócisz plecami?
    > O tak... Za nic chociażby?

    owszem, tak. Ten potencjalny strzelec ma przykra swiadomosc, ze jesli
    tylko zacznie wygrazac komus bronia, to dostanie kulke od kogos za
    swoimi plecami.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 73. Data: 2007-08-28 11:37:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007 13:11:48 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Podobnie jest i z innymi tego typu instytucjami. Po co co miesiąc chodzić z

    Nie jest. Od pilnowania przestrzegania prawa jest policja. I tyle.

    >które przypilnują za nas żeby ta wypłata była w terminie. Żyjemy w państwie
    >prawa (chociaż patrząc na ekipę rządzącą odnosi się wrażenie że nie) i muszą być
    >instytucje które pilnują przestrzegania tego prawa, bo zwyczajnie z tymi
    >instytucjami jest wygodniej i bezpieczniej.

    Ta instytucja to policja. Natomiast żyjemy w państwie socjalistycznym,
    gdzi emiast policji mamy mnóstwo instytucji biorących pieniądze i nic
    nei mogących.
    Zamiast PIP wystarczy proste prawo, mówiące o wysokości odszkodowań
    jakie ma wypłacić za złamanie warunków umowy pracodawca oraz komornik,
    który wyegzekwuje tą należność.
    PIP-y i inne tego nei zastąpią.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 74. Data: 2007-08-28 11:38:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007 13:22:07 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Czyli najlepszy byłby powrót do "dzikiego zachodu"? Jeśli sąsiedzi pokłócą się
    >to wychodzą na ulicę w samo południe, pif paf i szybszy zawsze ma rację. ;)

    Jesli tak chcą obydwoje, to tak. Uważasz, że dorosłym ludziom należy
    nakazywać 'dobre' dla nich zachowania?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 75. Data: 2007-08-28 11:48:32
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Uważasz, że dorosłym ludziom należy
    > nakazywać 'dobre' dla nich zachowania?

    Jak najbardziej trzeba. Wiele osób mordowałoby, gwałciło, i kradło jeśli nie
    nakazałby się im prawidłowego zachowania.

  • 76. Data: 2007-08-28 11:49:11
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 13:22, "Gienek" <g...@s...pl> wrote:

    > Czyli najlepszy byłby powrót do "dzikiego zachodu"? Jeśli sąsiedzi pokłócą się
    > to wychodzą na ulicę w samo południe, pif paf i szybszy zawsze ma rację. ;)

    czy obecnie jesli sasiedzi pokloca sie, to wyciagaja siekiery i
    sprawdzaja kto mocniejszy? Łuki? Noże? Kamienie? Maczugi?

    Nie traktuj ludzi jak debili.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 77. Data: 2007-08-28 12:07:02
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > owszem, tak. Ten potencjalny strzelec ma przykra swiadomosc, ze jesli
    > tylko zacznie wygrazac komus bronia, to dostanie kulke od kogos za
    > swoimi plecami.

    Skąd ta pewność, że dostanie?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 78. Data: 2007-08-28 12:09:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Oczywiście - inni też by wiedzieli, że ja mam broń i mogę ich
    > sprzątnąć.

    Fajnie. Czy tak samo może powiedzieć starsza pani, która wyszła na spacer
    z pieskiem, mała 8-letnia dziewczynka, człowiek niewidomy, głuchy, czy
    kaleka poruszający się na wózku?

    Poza tym świadomość, że od mojego refleksu zależy to czy przeżyję jakoś
    nie działa budująco. BTW. Które miejsce miewasz w Quake, UT, czy innej
    strzelance? Oczywiście przy grze z żywymi ludźmi.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 79. Data: 2007-08-28 12:11:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > czy obecnie jesli sasiedzi pokloca sie, to wyciagaja siekiery i
    > sprawdzaja kto mocniejszy? Łuki? Noże? Kamienie? Maczugi?

    Noże się zdarzają. Nawet chyba w tym/ostatnim tygodniu coś było.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 80. Data: 2007-08-28 12:14:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007 13:48:32 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Jak najbardziej trzeba. Wiele osób mordowałoby, gwałciło, i kradło jeśli nie
    >nakazałby się im prawidłowego zachowania.

    Bredzisz. Gdyby inni nie _zakazywali_ im zachowań które tychże innych
    krzywdzą.
    Jesli dwoje dorosłych ludzi chce sobie odstrzelić łby, to to jest ich
    sprawa.
    --
    ___________/ GG: 3524356