PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim terminie umowa ?

  • 31. Data: 2007-07-12 19:31:02
    Temat: Re: w jakim terminie umowa ?
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Gienek wrote:

    > Nie rozumiem w jakim celu. Za zwyczaj od czasu rozmowy kwalifikacyjnej do
    > czasu zatrudnienia pracownika mija pewien czas. Nie wierzę że jest on zbyt
    > krótki na dostarczenie umowy przez centralę firmy.

    Spotykalam sie z sytuacjami, gdy na rozmowie kwalifikacyjnej mowi sie
    "zaczyna pan/i od jutra". Jesli takie sytuacje wystepuja w danej firmie,
    to trzymanie zapasu jest celowe.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 32. Data: 2007-07-12 20:15:05
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Co to jest regulamin pracodawcy?

    Chyba chodzi o regulamin pracy. Ale przecież regulamin pracy nie może
    zmieniać kodeksu pracy.

  • 33. Data: 2007-07-12 20:16:49
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Spotykalam sie z sytuacjami, gdy na rozmowie kwalifikacyjnej mowi sie
    > "zaczyna pan/i od jutra". Jesli takie sytuacje wystepuja w danej firmie,
    > to trzymanie zapasu jest celowe.

    Rzeczywiście. W takim przypadku nie ma innego wyjścia niż rozwiązanie które
    Pani zaproponowała.

  • 34. Data: 2007-07-12 20:23:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f76221$3q7$1@inews.gazeta.pl Gienek
    <g...@s...pl> pisze:

    > Chyba chodzi o regulamin pracy.
    Tak też myślę, ale niech się nauczy precyzyjnie wypowiadać.

    > Ale przecież regulamin pracy nie może
    > zmieniać kodeksu pracy.
    Mało tego - jak zawiera zapisy gorsze dla pracownika niż regulacje prawa
    pracy, to są one z mocy prawa nieważne. Art. 9 KP.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2007-07-12 20:57:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 18:28:28 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Czy tamten pan podpisał umowę zlecenie?

    Nie, zawarł ustnie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 36. Data: 2007-07-12 20:58:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 19:52:50 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Co to jest regulamin pracodawcy?

    Którego słowa nei rozumiesz?

    >Przyzwoitym jest, że jak się zostaje pracodawcą, to się stosuje do przepisów
    >prawa pracy.

    Przyzwoitego człowieka z przyzwoitości nie zwalnia nieprzyzwoitośc
    innych. Ale to wiedza przyzwoici.

    >Naprawdę sądzisz, że wymyślone przez ciebie prymitywne krętactwo sprawdzi
    >się w praktyce?

    Spróbuj UDOWODNIĆ w sądzie, że ten gośc zawarł inna umowę.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 37. Data: 2007-07-12 20:59:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 18:35:36 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Umowa o pracę może być zawierana tylko w formie pisemnej.

    Bredzisz.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 38. Data: 2007-07-12 21:00:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 19:49:37 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >A jedziesz, chłopie, po bandzie. Czy ty w ogóle masz pojecie o materii, w
    >której się wypowiadasz, czy tak sobie kombinujesz?
    >Poczytaj trochę.

    Sam poczytaj. Spróbuj w sądzie udowodnić, że było inaczej.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 39. Data: 2007-07-12 21:16:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:8e5d935jn682f2092v7ccaiq3kfs41g2v2@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Którego słowa nei rozumiesz?
    Proszę użyć mózgu i osadzić na gruncie prawa pracy termin "regulamin
    pracodawcy".
    Chodzi - ułatwię zrozumienie - o umocowanie i/lub definicję zawartą w
    konkretnym rozwiązaniu legislacyjnym, jasne?

    > przepisów prawa pracy.
    > Przyzwoitego człowieka z przyzwoitości nie zwalnia nieprzyzwoitośc
    > innych.
    Jest to prawda.

    > Ale to wiedza przyzwoici.
    Kiepskie wypociny...

    > Spróbuj UDOWODNIĆ w sądzie, że ten gośc zawarł inna umowę.
    Nie bądź śmieszny, trzymaj choć jako taki poziom argumentacji.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2007-07-12 21:17:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ai5d93lmnmvmblu0sgqg4siuius6rjf7so@4ax.com Adam

    > Sam poczytaj. Spróbuj w sądzie udowodnić, że było inaczej.
    Sam spróbuj.

    --
    Jotte