PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim formacie CV ?

  • 41. Data: 2008-02-05 20:15:31
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 20:46:58 +0100, Any User napisal(a):

    > Może i wstyd, ale za to można się było w tych wszystkich firmach całkiem
    > dobrze rozwinąć, a nie wszyscy byli dziećmi właścicieli...

    Rozwinąć ? Jak sekretarka kasuje dokumenty w pdf-ie, które przychodzące
    mailem, bo to dla niej wirus ?!? Obawiam się, że przy takim składzie
    pracowników to ciężko coś zrobić.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 42. Data: 2008-02-05 20:18:18
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 21:10:25 +0100, Any User napisal(a):

    > Ale widzisz, to ściśle zależy od tego, czy mówimy o tych dzieciach, w
    > których pokłada się nadzieje na np. przejęcie firmy w przyszłości, czy o
    > tych, które trzeba po prostu gdzieś upchnąć, bo z normalnej pracy by
    > wyleciały.

    To się nie upycha jako sekretarki, bo jak zapomnij ktoregoś razu przekazać
    informacji, które przysłał klienta, albo czegoś nie wyśle na czas to
    tylko można sobie w łep strzelić. Bałbym się w takim miejscu zatrudniać
    osobę niekompetentną na miejscu kierownika.

    --
    *| __ _ ___ __ |*

  • 43. Data: 2008-02-05 20:20:55
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > To się nie upycha jako sekretarki, bo jak zapomnij ktoregoś razu przekazać

    A jako kogo się taką zatrudnia? Konstruktywnie proszę.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 44. Data: 2008-02-05 20:40:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-05, Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam> wrote:

    [...]

    > Czyli w celu napisania CV muszę zrezygnować z podstawowego narzędzia
    > pracy, kupić windowsa i worda, albo szukać kafejki internetowej z
    > takowym (w promieniu 100km ode mnie takiej nie ma)? Dziękuję, ja
    > wysiadam. PDF'a otworzy się wszędzie.

    Fanboy detected.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2008-02-05 20:41:15
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > których pokłada się nadzieje na np. przejęcie firmy w przyszłości, czy o
    > tych, które trzeba po prostu gdzieś upchnąć, bo z normalnej pracy by

    Przejąć firmy nie przejmę - nie moje zainteresowania. Zresztą już jakiś czas
    temu wybrałem swoją drogę.
    Zresztą spotkałem kilku/a innych synów/córek szefa. Początkowo
    szał/maniera/niewiadomo co, później jak mijał okres "cielęcy" rozumieli, że
    firma właśnie będzie w przyszłości ich. To naprawdę zmienia ludzi.

    Jednak wiem, że potrafią się trafić osoby całkowicie niekompetentne -
    najlepiej wtedy dać je np. do pomocy księgowości na stanowisko archiwizacji
    (czytaj układa dokumenty (np. wg. daty, kontrahenta, itp) i przekazuje
    dalej. Dobre stanowisko to zastępca (tu wstawić odpowiednią nazwę) np. d/s
    marketingu - ogólnie takie stanowiska, gdzie praca jest w grupie i czasem
    może taka osoba zostać naprowadzona przez szefa na "super pomysł".
    Przyznam, że wymyślam w tym momencie - na szczęście nie spotkałem takiej
    osoby. Zazwyczaj masz kasę i rób co chcesz...

    B.Z.

  • 46. Data: 2008-02-05 20:49:16
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2008-02-05 21:20, Any User pisze:

    > A jako kogo się taką zatrudnia? Konstruktywnie proszę.

    Na stanowisku na którym może wyrządzić jak najmniej szkód - stara reguła
    głosi iż jest to stanowisko kierownicze.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 47. Data: 2008-02-05 20:52:30
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Na stanowisku na którym może wyrządzić jak najmniej szkód - stara reguła
    > głosi iż jest to stanowisko kierownicze.

    To by taką kobitkę wszyscy podwładni rżnęli (w przenośni!) na wydajności
    pracy, a ona by ich w życiu nie dopilnowała - a zatem szkody znacznie
    większe.

  • 48. Data: 2008-02-05 21:00:45
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2008-02-05 21:52, Any User pisze:

    > To by taką kobitkę wszyscy podwładni rżnęli (w przenośni!) na wydajności
    > pracy, a ona by ich w życiu nie dopilnowała - a zatem szkody znacznie
    > większe.

    W takim przypadku oprócz formalnego kierownika - figuranta ustanawia się
    nieformalnego kierownika faktycznego. Figurant i tak nic nie zauważy bo
    ciągle siedzi na nasza-klasa.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 49. Data: 2008-02-05 21:01:25
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Nie wysyłam na zewnątrz innych dokumentów niż w formacie pdf a tym
    bardziej CV czy innych dokumentów personalnych (nie żebym wietrzył
    spisek w tym że pani Basia złośliwie mi coś wykreśli czy dopiszę ale już
    raz byłem świadkiem jak HR na rozmowie miał moje "poprzesuwane" CV
    wyglądające okropnie).

    Open Office ma opcje eksportu do formatu .doc
    Dla mnie to naturalna selekcja jak wyślę cv do firmy w której nie wiedzą
    co to pdf to nawet dobrze że nikt nie będzie potrafił otworzyć,
    przeczytać. Dobrze oczywiście dla mnie ;) bo nie chciałbym w takiej
    firmie pracować ;)

    Pozdrawiam,
    NB

  • 50. Data: 2008-02-05 22:06:36
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 21:20:55 +0100, Any User napisal(a):

    > A jako kogo się taką zatrudnia? Konstruktywnie proszę.

    No jak zawód syn, zawód córka prezesa, to tylko i wyłącznie zastępca,
    który zajmuje się wspomnianą już "nasza-klasa"(bo jemu nie blokujemy ;P)

    --