PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakich znanych firmach informatycy mają służbowe samochody?

  • 11. Data: 2003-09-17 11:45:22
    Temat: Re: w jakich znanych firmach informatycy mają służbowe samochody?
    Od: "Damian" <j...@t...mam.pl>

    aha i zapomnialem o koledze,
    buja sie vw bora a w dluzsze trasy jesli infrastruktura pozwala to
    samolociki rejsowe

  • 12. Data: 2003-09-17 12:53:46
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > I tu się mylisz. Wiele firm daje informatykom samochody [...]
    Wiele? Chyba nie tak wiele.
    To że wdrożeniowcy jeżdżą do klientów służbowymi autami to żadna rewelecja.
    Ciekaw jestem czy w czasie urlopu też mają to auto do dyspozycji - wątpię.

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 13. Data: 2003-09-17 16:13:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Użytkownik babla napisał:

    > Wiele? Chyba nie tak wiele.
    > To że wdrożeniowcy jeżdżą do klientów służbowymi autami to żadna rewelecja.
    > Ciekaw jestem czy w czasie urlopu też mają to auto do dyspozycji - wątpię.

    Nie rozumiem Twojego zdziwienia, dlaczego nie mieliby mieć podczas
    urlopu? (ja np. miałem* :-P). Firmy dając służbowy samochód do
    wyłącznego użytku osobie dużo jeżdzącej i nie będącej jakimś-tam
    menedżerem mają następujące korzyści:
    1. Nie płaca stawek za używanie prywatnego samochodu (prawie 0,80 zł/km)
    a ratę leasingową i amortyzacje wpuszczają w koszty. Przeważnie rata +
    koszty paliwa < wypłata stawek za uzywanie sam pryw.
    2. Samochód używany przez jedną osobę utrzymywany jest przeważnie w
    dobrym stanie technicznym -> mniejsze koszty remontów i napraw.
    3. Pracownikowi daje sie mniejsze wynagrodzenie zasadnicze oferujac mu
    dodatek niepieniezny w postaci samochodu do uzywania do celow prywatnych.

    j.

    *) Piszę miałem ponieważ juz tam nie pracuje i mam tezaz wlasna DG