PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakich znanych firmach informatycy mają służbowe samochody?

  • 1. Data: 2003-09-16 11:17:28
    Temat: w jakich znanych firmach informatycy mają służbowe samochody?
    Od: "Support" <d...@h...com>

    Chodzi mi o normalnego informatyka, który ma służbowy samochód, jeździ nim
    także do domu(nie tylko w czasie pracy).
    Nie chodzi mi o dyrektorów bo oni prawie zawsze mają.

  • 2. Data: 2003-09-16 13:26:24
    Od: "Ania B." <7...@w...pl>

    > Chodzi mi o normalnego informatyka, który ma służbowy samochód, jeździ nim
    > także do domu(nie tylko w czasie pracy).
    > Nie chodzi mi o dyrektorów bo oni prawie zawsze mają.

    np. w British American Tobacco Polska

  • 3. Data: 2003-09-16 14:44:36
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ania B." <7...@w...pl> napisał w wiadomości
    > np. w British American Tobacco Polska

    A moga byc mniej znane? Kumpel jezdzi po calej pyrlandi i resetuje komputery
    ksiegowym. Czyli tez podchodzi pod informatyka ze sluzbowym samochodem.
    Chyba, ze chodzi ci o programistow, ktorym daja samochody - w tam wypadku
    nie znam takiej firmy.

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 4. Data: 2003-09-16 16:52:05
    Od: Kaczor <m...@t...pl>

    Użytkownik Support napisał:

    > Chodzi mi o normalnego informatyka, który ma służbowy samochód, jeździ nim
    > także do domu(nie tylko w czasie pracy).
    > Nie chodzi mi o dyrektorów bo oni prawie zawsze mają.

    W 2Si mieli, ale 2Si juz nie istnieje...

    pzdr

  • 5. Data: 2003-09-16 22:47:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bk7f74$q8b$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kaczor wrote:

    > W 2Si mieli, ale 2Si juz nie istnieje...

    ...bo jak się daje informatykom fury, to... ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2003-09-17 07:06:46
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Ania B. <7...@w...pl> wrote:
    > np. w British American Tobacco Polska

    Chyba nie doczytałaś. Chodziło o informatyków, a nie o sprzedawców.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10425 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-09-17 07:48:02
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    O ile się nie mylę, to informatyk powinien siedzieć przy komputerze, a nie
    rozbijać się samochodem - stąd raczej ciężko o firmę która "ofiaruje"
    pracownikowi samochód "w pakiecie".

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 8. Data: 2003-09-17 08:28:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Użytkownik babla napisał:
    > O ile się nie mylę, to informatyk powinien siedzieć przy komputerze, a nie
    > rozbijać się samochodem - stąd raczej ciężko o firmę która "ofiaruje"
    > pracownikowi samochód "w pakiecie".

    I tu się mylisz. Wiele firm daje informatykom samochody, ponieważ jeżdżą
    nimi do klientów np. na wdrożenia.

    j.

    PS. ComputerLand daje

  • 9. Data: 2003-09-17 09:57:57
    Od: "Damian" <j...@t...mam.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tu się mylisz. Wiele firm daje informatykom samochody, ponieważ jeżdżą
    > nimi do klientów np. na wdrożenia.

    to widzialem kiedys konsultantow z Ms w oplu omedze, ale to chyba byl
    prywatny jednego z nich...

  • 10. Data: 2003-09-17 11:37:21
    Od: "ryjek" <p...@p...onet.pl>

    znałem informatyka z firmy TAKT (tłoczenie CD, DVD) który miał Opel Astra do
    pełnej dyspozycji ale też wzywany był w dowolnej porze dnia lub nocy gdy był
    problem (firma pracuje na okrągło)