PracaGrupypl.praca.dyskusjeupomnienie

  • 11. Data: 2006-07-18 15:52:13
    Temat: Re: upomnienie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    news:slrnebpiie.q4v.januszek@lexx.eu.org...

    > Coż. Obiektywnie na sprawę patrząć firmę, którą przewróci kilkaset
    > złotych należałoby by wręcz dobić. Niech się nie męczy... ;)

    Obiektywnie rzecz biorac pracownika, ktorego przerwroci kilkadziesiat
    zlotych trzeba dobic. Niech sie nie meczy.

    sz.

  • 12. Data: 2006-07-18 17:49:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szomiz napisał(a):

    > Obiektywnie rzecz biorac pracownika, ktorego przerwroci kilkadziesiat
    > zlotych trzeba dobic. Niech sie nie meczy.

    Ciekawa, bo zupełnie irracjonalna opinia. Potrafisz ją logicznie uzasadnić?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 13. Data: 2006-07-19 09:51:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Ciekawa, bo zupełnie irracjonalna opinia. Potrafisz ją logicznie
    > uzasadnić?

    Chwile po tym, jak ty uzasadnisz swoja.

    sz.

  • 14. Data: 2006-07-19 10:10:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szomiz napisał(a):

    > Chwile po tym, jak ty uzasadnisz swoja.

    Uważasz, że firma (taka, która zatrudnia pracowników, posiada samochody)
    a która przez brak kilkuset złotych bankrutuje nie jest tak słaba, że
    jej istnienie na rynku nie ma sensu? Nie sądzisz, że taka firma wegetuje
    wyłacznie ślizgając się na płatnościach swoich zobowiązań oraz na
    ucinaniu wszelkich kosztów za wszelką cenę - defacto przynosi więcej
    strat niż pożytku i dlatego w interesie rynku jest taką firmę
    wyeliminować najszybiej jak to możliwe? Dlaczego?

    j.

  • 15. Data: 2006-07-19 10:33:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Uważasz, że firma (taka, która zatrudnia pracowników, posiada samochody)
    > a która przez brak kilkuset złotych bankrutuje nie jest tak słaba, że

    A kto powiedzial, ze bankrutuje?

> [...]
    > strat niż pożytku i dlatego w interesie rynku jest taką firmę
    > wyeliminować najszybiej jak to możliwe? Dlaczego?

    Uwazasz, ze pracownik, ktory przez brak kilkudziesieciu zlotych na kilka dni
    przed wyplata, slizgajacy sie na pozyczkach i absorbujacy najwiecej energii
    na zorganizowanie kolejnych "zakladek" przynosi wiecej pozytku niz szkod w
    ramach wykonywania swoich obowiazkow?

    EOT

    sz.

  • 16. Data: 2006-07-19 10:52:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szomiz napisał(a):

    > A kto powiedzial, ze bankrutuje?

    Zwrot "przewróci firmę" jest dla mnie równoważny z bankructwem firmy.

> [...]
    > na zorganizowanie kolejnych "zakladek" przynosi wiecej pozytku niz szkod w

    Nic nie mówilem o pracownikach. Zupełnie mnie ten problem nie
    interesuje. Czekam na uzasadnienie Twojej tezy bo mnie ciekawi czy
    jesteś mędrcem czy tylko delikatnie rzecz biorąc pospolitą gadułką... ;)

    j.

  • 17. Data: 2006-07-19 10:54:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > interesuje. Czekam na uzasadnienie Twojej tezy bo mnie ciekawi czy
    > jesteś mędrcem czy tylko delikatnie rzecz biorąc pospolitą gadułką... ;)

    Napisalem: chwile po tym jak ty uzasadnisz swoja.

    EOT po raz drugi

    sz.

  • 18. Data: 2006-07-19 10:58:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szomiz napisał(a):

    > Napisalem: chwile po tym jak ty uzasadnisz swoja.

    Uzasadniłem. Przeczytaj ponownie. Do skutku.

    > EOT po raz drugi

    PLONK, za notoryczne używanie słów oraz skrótów bez znajomości ich
    znaczenia oraz umiejętności ich stosowania.

    j.

  • 19. Data: 2006-07-19 11:07:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Uzasadniłem. Przeczytaj ponownie. Do skutku.

    Kali poslugiwac sie demagogia - dobrze.
    Poslugiwac sie demagogia przeciwko Kali - zle.

    BP, MSPANC

    sz.