PracaGrupypl.praca.szukana › unikalne szkolenia komputery zarządzanie [warszawa]

  • 1. Data: 2005-02-09 14:16:49
    Temat: unikalne szkolenia komputery zarządzanie [warszawa]
    Od: "Jarosław Żeliński [http://it-consulting.pl]" <j...@z...biz.pl>

    # Szkolenie: optymalizacja zastosowań pakietu MS Office
    # Szkolenie: świadome wykorzystanie internetu w firmie
    # Szkolenie: Zarządzanie procesowe
    # Szkolenie: planowanie produktowe (16 odsłon)
    # Reinżynieria Procesów Biznesowych - wzrost rentowności

    Szczegóły na stronie:
    http://it-consulting.pl/php/html/modules.php?name=Se
    ctions&op=listarticles&secid=11

    Odpisuje na wszelkie pytania dotyczące tych szkoleń. Zakres
    i cena ustalana indywidualnie zależnie od potrzeb i
    oczekiwanego zakresu. Szkolenia w Państwa siedzibie.
    Zapraszam także do umówienia się na spotkanie co pozwoli
    łatwiej i od razu omówić możliwy zakres i koszt.

    Jarosław Żeliński
    Konsultant, ekspert, Członek Stowarzyszenia Doradców
    Gospodarczych Doradztwo z zakresu wdrażania technologii
    informacyjnych, organizacji pracy i rozwoju biznesu e-mail:
    j...@z...biz.pl tel: (22) 774 38 21, (0)608 05 90
    20

  • 2. Data: 2005-02-09 14:45:53
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Żeliński [http://it-consulting.pl]"
    <j...@z...biz.pl> napisał w wiadomości

    Jakieś referencje?

  • 3. Data: 2005-02-10 23:02:15
    Od: "Jarosław Żeliński [http://it-consulting.pl]" <j...@z...biz.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarosław Żeliński [http://it-consulting.pl]"
    > <j...@z...biz.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakieś referencje?

    Hm... można zobaczyć na ilu seminariach byłem zaproszony
    jako prelegent lub gość specjalny. Informacje u mnie na
    stronie:
    http://zelinski.biz.pl

    można ewentualnie wpisać w googl.pl moje imię i nazwisko:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&newwindow=1&as_qdr
    =all&q=+%22Jaros%C5%82aw+%C5%BBeli%C5%84ski%22+-site
    %3Ait-consulting.pl+-site%3Azelinski.biz.pl&lr=

    Jarek