PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace na czas okreslony

  • 1. Data: 2003-04-30 14:38:50
    Temat: umowa o prace na czas okreslony
    Od: "Rob" <n...@i...pl>

    witam,
    czy ktos wie jaka jest roznica miedzy umowa na czas nieokreslony a zawarta
    na czas okreslony do (UWAGA ) 31.10.2012r.
    Chodzi mi o sprawy kredytow, ewentualnych odpraw, okresu wypowiedzenia itp.
    Wiem tylko ze po 3 latach pracy na umowe na czas nieokreslony jest 3
    miesieczny okres wypowiedzenia dla obu stron (w umowie o ktora pytam jest to
    okreslone jako 1 miesieczny okres wypowiedzenia) Czy ten miesiac jest
    liczony od daty zlozenia pisma czy miesiac od ostatniwgo dnia miesiaca w
    ktorym zostalo pismo zlozone?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-01 05:41:26
    Temat: Re: umowa o prace na czas okreslony
    Od: "emka" <e...@p...pl>

    Jeżeli chodzi o kredyty, to w przypadku gdy umowa jest zawarta do
    31.12.2012r., bank udzieli kredytu ale tylko takiego, którego okres spłaty
    skończy się przed 31.12.2012
    pozdrawiam,
    emka

  • 3. Data: 2003-05-01 15:33:59
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Rob <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > okreslone jako 1 miesieczny okres wypowiedzenia) Czy ten miesiac jest
    > liczony od daty zlozenia pisma czy miesiac od ostatniwgo dnia miesiaca w

    Witam.Kp
    Art. 30. § 1. Umowa o pracę rozwiązuje się:
    § 2prim. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    miesiąca.
    POzostałe sprawy patrz
    Ustawa z 28 grudnia 1989 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy Dz. U. z
    2002 r.:&#61623; nr 112, poz. 980 (w którym jest urzędowa jednolita wersja)
    POzdrawiam.

  • 4. Data: 2003-05-01 15:34:41
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-05-01 22:21:56
    Od: "Rob" <n...@i...pl>

    Czy ten miesiac jest

> [...]
    > pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy Dz. U. z
    > 2002 r.:&#61623; nr 112, poz. 980 (w którym jest urzędowa jednolita

    nie bardzo to pojalem szczerze mowiac ... Jesli dokument wypowiedzenia
    powstaje 10 dnia miesiaca to jaki jest termin rozstania?

  • 6. Data: 2003-05-02 06:48:53
    Od: t...@p...onet.pl

    > nie bardzo to pojalem szczerze mowiac ... Jesli dokument wypowiedzenia
    > powstaje 10 dnia miesiaca to jaki jest termin rozstania?

    Innymi slowy:
    - jesli masz miesieczny (lub wielokrotnosc) okres wypowiedzenia to musi to byc
    pelny miesiac (lub wielokrotnosc) - np. skladasz 15go kwietnie to musisz
    jeszcze pracowac caly maj
    - jesli tygodniowy (lub wielokrotnosc) to musi to byc pelny tydzien (lub
    wielokrotnosc) - np skladasz w srode to musisz jeszcze pracowac do konca
    nastepnego tygodnia.

    Pozdrawiam,
    Tomek.