PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prac

  • 1. Data: 2004-11-17 14:40:43
    Temat: umowa o prac
    Od: "Mary" <m...@p...onet.pl>

    Cześć,jeśli pracuję na taka umowe i jestem studentka to czy dostanę w
    przyszłym roku zwrot podatku z US??Czy jestem gdzieś ubezpieczona i czy
    muszę sobie wybrac fundusz emerytalny??
    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie!!!

  • 2. Data: 2004-11-17 16:43:26
    Temat: Re: umowa o prac
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > muszę sobie wybrac fundusz emerytalny??
    > Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie!!!

    Witam
    Zawarłaś umowę o pracę to jesteś normalnym pracownikiem i nie ma znaczenia że
    jesteś studenką.Zakład pracy ubezpieczy Cię w ZUS.Podatek będziesz miała
    zwracany jak Ci się będzie należał zwrot. FE możesz sobie wybrać a jak nie
    wybieżesz to ZUS zrobi to za Ciebie. Pozdrawiam.