PracaGrupypl.praca.dyskusje › u nas oszczędności (#007)

  • 1. Data: 2012-01-20 10:50:14
    Temat: u nas oszczędności (#007)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    prowokuję Waszmościów od dłuższego czasu, a Wy nic... chciałbym się
    dowiedzieć co dzieje się u innych? a Wy nic...
    no ale może kiedyś się dowiem...

    u nas w firmie Tusko-Gronkiewiczowe oszczędności:
    http://e-serwis.org/smietnik/020119_173223.jpg

    dupostrzelec PO, wzywa mnie na dywanik...
    - masz (kur...) ty (ch...) skrosować
    - zmieszany odwracam się na pięcie i odchodzę bo wiem, że nie ma
    paczkordów...
    - po chwli wracam i mówię "nie ma paczkordów"
    - kierownik co ty (ch... kur... pierd...) jest tyle paczkordów w szafie...
    - no to zmieszany odchodzę, idę do szafy, wyciągam 25m paczkord bo tylko
    takie zostały i krosuję w szafie która ma 1,5m...

    nie wiem, ludzie są jacyś normalni, ja zawsze trafiam na jakichś chorych
    umysłowo... dlaczego? to niesprawiedliwe!

    pozdro.
    P.S.
    może trochę uwypukliłem moją wersję, ale ogólne przesłanie jest takie.

  • 2. Data: 2012-01-20 11:08:33
    Temat: Re: u nas oszczędności (#007)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale umknęło mi, do czego zmierzałem... to ścierwo robi oszczędności za które
    od Tuska dostaje co miesiąc premię w wysokości 10-krotnej wielkości
    oszczędności której zrobił...

    co oni mają nas za debili (że tak zacytuję pewnego muzyka)?

  • 3. Data: 2012-01-20 13:52:30
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > nie wiem, ludzie są jacyś normalni, ja zawsze trafiam na jakichś chorych
    > umysłowo... dlaczego? to niesprawiedliwe!

    dla mnie to oznacza, że w real-life nie jesteś już tak bardzo wygadany jak
    na ppd.

    Lemat

  • 4. Data: 2012-01-20 16:40:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > dla mnie to oznacza, że w real-life nie jesteś już tak bardzo wygadany jak
    > na ppd.

    o prorok...
    a co Ty byś zrobił?

  • 5. Data: 2012-01-20 17:00:13
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    > o prorok...
    > a co Ty byś zrobił?

    użył pierwszego lepszego dostępnego środka na rozwiązanie doraźne problemu
    oraz przy najbliższej okazji wymienił je na lepsze.

    Lemat

  • 6. Data: 2012-01-21 13:45:09
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:jfbgt4$92e$1@node2.news.atman.pl...
    > prowokuję Waszmościów od dłuższego czasu, a Wy nic... chciałbym się
    > dowiedzieć co dzieje się u innych? a Wy nic...
    > no ale może kiedyś się dowiem...

    20040501 to Twój identyfikator w psychiatryku?
    Abstrachując od tego co tu wypisujesz, choć czasem jest w tym sens, ja
    sam nienawidzę rządu, ale również i Twojego kaczego idola, to jaki
    związek z Tą grupą mają Twoje wypociny? Nie możesz sobie założyć bloga i
    tam się produkować?

  • 7. Data: 2012-01-21 14:02:43
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jest prawda TVNu i jest to co ja przedstawiam... szkoda, że nikt nie chce
    powiedzieć jak te śmiecie zarządzają w innych firemkach...

  • 8. Data: 2012-01-21 14:24:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale fakt, nie udało się pociągnąć Was za język, no to dam na wstrzymanie...

  • 9. Data: 2012-02-03 19:27:12
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    POwski dupostrzec kupił sobie książkę "Jak wygrywać sprawy w sądzie pracy",
    chyba szykuje się starcie... Wolność i Kompetencje konta PiS.

  • 10. Data: 2012-02-04 10:47:05
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2012 11:50, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    >
    > pozdro.
    > P.S.
    > może trochę uwypukliłem moją wersję, ale ogólne przesłanie jest takie.

    ja bym Cię nie wyzywał tak (chociaz Twój szef poniekąd ma racje) tylko
    odrazu wypierdolil na zbity pysk - 25m pachcord = 16pc x 1,5m każdy...

    pozdrawiam
    SlawcioD