PracaGrupypl.praca.szukana › tlumaczenie stron internetowych.

  • 1. Data: 2003-10-23 19:07:44
    Temat: tlumaczenie stron internetowych.
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Tlumacze strony internetowe na jezyki; ruski, niemiecki, angielski.

    Tanio i w miare szybko.
    Oferty prosze kierywac na adres: t...@p...onet.pl

    Pozdrawiam i czekam na propozycje.

  • 2. Data: 2003-10-23 20:05:19
    Temat: Re: tlumaczenie stron internetowych.
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    > Tlumacze strony internetowe na jezyki; ruski, niemiecki, angielski.

    a pani od ruskiego to mi zawsze powtarzała że się mówi rosyjski a nie ruski
    chyba że nie mam racji :P

  • 3. Data: 2003-10-23 21:26:23
    Od: "Mariusz (Rally)" <r...@T...pl>

    Użytkownik Madaa <f...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn9c8s$asb$...@a...news.tpi.pl...

    > a pani od ruskiego to mi zawsze powtarzała że się mówi rosyjski a nie
    ruski
    > chyba że nie mam racji :P

    Ten jezyk istnieje, choc pewnie masz racje. :))))))))) Ja tam bym nic nie
    dal do tlumaczenia komus, kto sie nazywa "Misio_"

    "
    Rozpad jej (do VII w. n.e.) w wyniku kolejnej fali wędrówek ludów wywołał
    proces usamodzielniania się poszczególnych grup plemion słowiańskich,
    powstawania państw i wyodrębniania się języków słowiańskich: wschodnich
    (ruski, białoruski, ukraiński); "

    zrodlo:
    http://wiem.onet.pl/wiem/016c41.html

    Mariusz

  • 4. Data: 2003-10-24 09:18:06
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Użytkownik "Mariusz (Rally)" <r...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:bn9h23$mup$1@news.onet.pl...

> [...]
    > proces usamodzielniania się poszczególnych grup plemion słowiańskich,
    > powstawania państw i wyodrębniania się języków słowiańskich: wschodnich

    a ja Rally :))))